Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Словаччина. З 1 липня 2025 року зміни в системі розрахунку плати за проїзд
 

У зв'язку з введенням останнього оновлення Директиви ЄС про євровіньєтку Словаччина з 1 липня 2025 року  змінює систему розрахунку плати за проїзд дорогами для вантажних транспортних засобів та автобусів.

Нова структура плати за проїзд
Плата за проїзд складатиметься з трьох основних компонентів:

  1. Плата за інфраструктуру – покриває витрати на будівництво, утримання та оновлення дорожньої мережі.
  2. Плата за зовнішні витрати, пов'язані з викидами CO₂, – відображає негативний вплив на навколишнє середовище, спричинений виробництвом CO₂.
  3. Плата за зовнішні витрати, пов'язані із забрудненням повітря – враховує викиди шкідливих речовин у повітря.

Інформація та дії перевізників / водіїв транспортних засобів:

  • Водії транспортних засобів не зобов'язані вживати жодних обов'язкових заходів, оскільки всім транспортним засобам за замовчуванням присвоюється клас викидів CO₂ - 1 (найнижчий/найгірший).
  • Транспортні засоби, зареєстровані до 1 липня 2019 року, а також транспортні засоби категорій M2 та M3 (автобуси), не мають права бути класифіковані у вищі класи викидів CO₂ - 2–5.
  • Водії транспортних засобів не стикатимуться з жодними штрафами за те, що транспортний засіб не віднесено до вищого класу викидів CO₂ (окрім CO₂ 1).
  • Для транспортних засобів, вперше зареєстрованих після 30 червня 2019 року, рекомендується перевірити документацію виробника (сертифікати COC або CIF). Якщо параметри транспортного засобу відповідають вимогам для класифікації у вищий клас викидів CO₂, оператор повинен подати запит на зміну класу та надати відповідні підтверджуючі документи, але не раніше 1 липня 2025 року.

Транспортні засоби, для яких оператор транспортного засобу не запитує зміну класу викидів CO₂ з 1, або для яких необхідні значення атрибутів/параметрів недоступні з достатньою деталізацією для визначення класу CO₂, або які не відповідають критеріям для вищого класу (CO₂ 2–5), залишаться в класі CO₂ 1 за замовчуванням.

 Нові тарифи на проїзд - https://www.emyto.sk/en/etoll/toll-rates-and-discounts-2025

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis