Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 7 грудня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
05.12.2024 НКЦ АсМАП України. Підвищення кваліфікації керівників, спеціалістів та менеджерів, дія...    
05.12.2024 Щодо витяга про наявність ліцензії англійською мовою!...    
03.12.2024 Німеччина. Зміни щодо використання зимових шин...    
03.12.2024 Стосовно критичності підприємств та бронювання працівників...    
02.12.2024 Інформація про транспортні засоби, допущені і недопущені до участі у конкурсі з розподілу доз...    
29.11.2024 Щодо реєстрації у RMPD транспортних засобів, які ввозяться до України...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо питання порушення режиму праці та відпочинку, яке виникло не з вини водіїв
 

Шановні перевізники!

Під час зустрічі Голови Укртрансбезпеки Євгена Зборовського з українськими водіями, які з 6 листопада не можуть виїхати з Польщі через страйк місцевих перевізників, надходили типові питання щодо дотримання режиму праці та відпочинку:

У зв'язку з блокуванням кордону немає можливості дотримуватися режиму праці та відпочинку. Чи буде Укртрансбезпека нас штрафувати за порушення яке виникло не з вини водія ?
Відповідь Укртансбезпеки:

У випадку відсутності можливості дотримання режиму праці та відпочинку або перерваної паузи на відпочинок, водій повинен:

  • зробити роздруківку тахографу, на якій написати причину, що призвела до порушення (відповідно до статті 9 ЄУТР);
  • після того, як зроблено запис на роздруківці тахографу, водій має знайти найближче безпечне місце для відпочинку та здійснити перерву на той час який потрібно.

У випадку здійснення усіх вищенаведених дій, Укртрансбезпека не буде застосовувати до водіїв штрафних санкцій.

Примітка: використання тахографу без картки водія цифрового тахографу заборонено!

На стаціонарних пунктах габаритно-вагового контролю Укртрансбезпеки, водії, що здійснюють міжнародні вантажні перевезення за бажанням можуть пройти перевірку на дотримання ними положень ЄУТР.

 В цьому році інспектори Укртрансбезпеки повністю забезпечені картками контролерів до тахографів. За допомогою цих інструментів інспектор може перевірити дотримання водієм режиму праці та відпочинку і у разі виявлення порушення притягнути порушника до адміністративної відповідальності. Важливо, що за результатами перевірки у цифровому тахографі автоматично фіксується інформація про проведену перевірку, зокрема дата перевірки. В подальшому перевірка режимів праці та відпочинку водія здійснюється від крайньої перевірки».

Більше інформації в Telegram-каналі та на сторінці Укртрансбезпеки у Facebook.

Департамент транспортної політики

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis