Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо роботи АсМАП України з врегулювання ситуації перед пунктами пропуску на західному кордоні
 

Шановні перевізники!

Як Вам відомо, АсМАП України продовжує здійснювати заходи, направлені на вирішення проблемних питань, які виникають у міжнародних автомобільних перевізників при перетині кордону в пунктах пропуску.

           Асоціація ще до війни неодноразово зверталась до Президента України, Кабінету міністрів України, Віце-прем’єр-міністра України з питань європейської та євроатлантичної інтеграції, РНБО та інших центральних органів виконавчої влади з проханням врегулювати ситуацію з чергами транспортних засобів перед пунктами пропуску на державному кордоні України, надавала конкретні пропозиції.

Проблема значно загострилась з початком військової агресії росії. У зв`язку з критичною ситуацією перед пунктами пропуску на кордоні України з Європейським Союзом, в квітні поточного року ми звернулись до Прем’єр-міністра України з проханням терміново втрутитись в ситуацію та доручити відповідним міністерствам та контролюючим органам здійснити невідкладні заходи для врегулювання ситуації з урахуванням обставин, що склались.

З початку війни, співробітниками Секретаріату продовжувався моніторинг ситуації в пунктах пропуску та було здійснено обстеження стану справ безпосередньо в пунктах пропуску на кордоні, проведено ряд зустрічей з представниками контролюючих органів України та суміжних держав.

На жаль, не дивлячись на проведену роботу, ситуація не тільки залишалась невирішеною, а й продовжувала погіршуватись.

На початку травня ми повторно звернулись до Прем’єр-міністра і до Президента України  у зв`язку з ситуацією перед пунктами пропуску на кордоні України з Європейським Союзом, яка, на нашу думку вже стала загрозою  економічній безпеці країни.

У зв’язку з блокуванням морських торгівельних портів України, прогнозоване значне збільшення товаропотоків автомобільним транспортом та погіршення стану з вивезенням товарів з України через автомобільні пункти пропуску вже призвело до надзвичайної ситуації з експортом сільгосппродукції та інших комерційних вантажів національних експортерів. На сьогодні черги вантажівок на виїзд з України складають до 1500 вантажних автомобілів (близько 30 км.) перед пунктами пропуску «Ягодин», «Рава-Руська» та «Краківець».

За результатами наших звернень, враховуючи подальше накопичення транспортних засобів комерційного призначення перед пунктами пропуску на західному кордоні України, рішенням засідання Робочої групи «Відкритий кордон» з питань розвитку західного українського державного кордону створено спеціальну Комісію, яка здійснює огляд пунктів пропуску на кордонах з країнами ЄС. До пунктів пропуску були направлені моніторингові групи за участі представників Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України, Міністерства інфраструктури України та керівників транспортних операторів відповідних регіонів для аналізу ситуації на кордоні з країнами ЄС для напрацювання невідкладних та ефективних заходів з вирішення проблемних питань.

Встановлено, що непродуктивні простої автомобілів через черги складають від 6 до 7 діб. При цьому, в чергах знаходиться  до 30 % транспортних засобів, що перевозять товари 1-24 грпи (в тому числі зерновози). За наявною інформацією, до 40 % вантажівок перевозять вантажі, які до початку війни експортувались через морські порти України.

Здійснений аналіз ситуації в пунктах пропуску, в чергове підтвердив наявність  основних чинників, які продовжують створювати проблеми і, вплив на які може значно покращити ситуацію на кордонах.

Ми акцентуємо увагу на те, що збільшення пропускної спроможності пунктів пропуску прямо залежить від злагодженої та ритмічної роботи контролюючих органів суміжної сторони, а також відповідності інфраструктури пунктів пропуску та під’їзних шляхів. Питання збільшення пропускної спроможності пунктів пропуску країн ЄС повинно постійно включатися до порядку денного переговорного процесу з країнами партнерами, а також вирішуватися із залученням Посольств України.

Ми запропонували керівництву Держави, втрутитися у вирішення вказаних проблемних питань та доручити Раді національної безпеки та оборони України взяти під контроль оптимізацію роботи пунктів пропуску, а також зобов’язати Уряд України вирішити, зокрема, наступні питання:

1. Терміново перенаправити потоки легкового автомобільного транспорту з основних пунктів пропуску для вантажних перевезень на вже існуючі пункти пропуску для пасажирських перевезень.

2. Додатково відкрити пункти пропуску для вантажного транспорту, через які будуть перевозитися, зокрема продукція сільського господарства та паливно-мастильні матеріали.

3. Збільшити чисельність працівників контролюючих служб у пунктах пропуску.

4. Провести переговори з суміжними країнами щодо оптимізації роботи (збільшення кількості працівників) служб ветеринарного, фіто-санітарного контролю в пунктах пропуску та ритмічного пропуску товарів 1-24 групи.

5. Ввести в дію вже частково підготовлені об’єкти прикордонної інфраструктури.

Необхідно зазначити, що Міжнародний Союз Автомобільного Транспортну (МСАТ, Женева), зі своєї сторони, прикладає зусиль в допомозі українським автомобільним перевізникам у вирішенні вищезазначених проблем, як у співпраці з національними асоціаціями так і на міждержавному рівні.

Значну кількість проблемних питань, які виникають в учасників Асоціації з контролюючими органами в іноземних країнах вдається вирішувати завдяки саме співпраці АсМАП України з фахівцями МСАТ.

Що стосується спрощення перетину кордонів безпосередньо  в пунктах пропуску, то звертаємо Вашу увагу, що перевезення товарів за книжкою МДП (carnet TIR), прискорює митні процедури при в’їзді на територію країн ЄС, на що неодноразово звертали увагу митники країн-сусідів та обговорювалось між Президентом АсМАП України та Президентом МСАТ.

На сьогодні АсМАП України продовжує наполегливо прикладати зусиль для врегулювання ситуації на кордонах.

14.06.2022 ми звернулись до Прем’єр-міністра України з проханням підтримати пропозицію Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України та терміново доручити Міністерству закордонних справ України, Міністерству аграрної політики та продовольства України, Державній митній службі України та Державній прикордонній службі України здійснити відповідні заходи для того, щоб вирішення питання не залишалось лише в засобах масової інформації та заявах високопосадовців, а реально почало втілюватись на практиці.

Секретаріат АсМАП України

 

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis