Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Понеділок, 20 жовтня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
09.10.2025 Україна готується до запуску цифрових дозволів ЄКМТ! ...    
08.10.2025 Пором Карасу-Одеса. Доповнення...    
08.10.2025 Подолання дефіциту працівників у транспортному секторі. Запитальник Світового банку....    
08.10.2025 Словенія: Оновлення плати за проїзд...    
07.10.2025 Відкриття поромних перевезень між Карасу (Туреччина) та портами Одеси...    
06.10.2025 Доводимо до вашого відома офіційне роз`ясне...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Засідання статутних органів МСАТ
 

4-5 листопада у Женеві відбулися засідання статутних органів МСАТ: Рад з вантажних перевезень (CTM) і пасажирських перевезень(CTP) та Генеральна асамблея, на яких учасники обговорили низку актуальних питань, пов’язаних зі здійсненням міжнародних автомобільних перевезень. Представники АсМАП України брали участь у засідання у форматі відеоконференції.

Учасники засідань прийняли Резолюцію, у якій закликали уряди всіх країн терміново вирішити проблему кризи у ланцюжку поставок. «Автотранспортним операторам, які є основою глобальних ланцюжків поставок, необхідна додаткова фінансова підтримка, щоб уникнути банкрутств та стабілізувати транспортну систему загалом. Без негайних, глобально скоординованих дій економіка, зайнятість та споживачі заплатять найвищу ціну, і відновлення світової економіки опиниться під загрозою», – йдеться у Резолюції.

У цьому ж ключі розглядалося і питання дефіциту водіїв. Сьогодні у світі глобально не вистачає 24 відсотки водіїв. МСАТ закликає уряди вирішити цю проблему, негайно встановивши 18 років як мінімальний вік для професійних водіїв вантажівки, на додаток до полегшення навчання, процедур отримання водійських віз та залучення жінок-водіїв до професії.

Під час заходу відбулися дискусії стосовно ефективного ціноутворення та оподаткування викидів двоокису вуглецю на автомобільному транспорті, а також обговорено можливе прийняття конкретних робочих програм у рамках принципів «Зеленого договору».

Ціль «Зеленого договору» - повна декарбонізація автомобільного транспорту, яку можливо досягнути з впровадженням використання альтернативних видів палива, більш ефективної логістики, більш ефективних і передових технологій транспортних засобів, а також програми навчання водіїв екологічному водінню.

На засіданнях вкотре піднімалося питання використання навігаційних пломб при виконанні міжнародних автомобільних перевезень вантажів. Президент АсМАП України Леонід Костюченко наголосив, що використання пломб – це додаткові витрати для перевізників і воно недоцільне при перевезеннях за системою МДП. Леонід Костюченко закликав учасників СТМ лобіювати включення перевезень МДП у список виключень використання навігаційних пломб.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
https://stenaline.com/
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis