Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Німеччина. Рішення Суду ЄС C-321/19 від 28 жовтня 2020 року щодо дорожнього збору Lkw-Maut
 

Шановні перевізники!

Доводимо до вашого відома інформацію IRU та німецької асоціації вантажного транспорту та логістики (Bundesverband Güterkraftverkehr Logistik und Entsorgung, BGL) стосовно рішення Суду Європейського Союзу C-321/19 від 28 жовтня 2020 року щодо дорожнього збору Lkw-Maut.

28 жовтня 2020 року Європейський суд ухвалив рішення, що рівень німецького дорожнього збору Lkw-Maut порушує європейське право. Згідно з директивою ЄС в розрахунок плати за проїзд можуть бути включені тільки витрати на інфраструктуру. Проте федеральний уряд Німеччини також включив витрати на дорожню поліцію. Відповідно, збір за проїзд для вантажівок в Німеччині суперечить європейському законодавству, в будь-якому випадку в тій мірі, в якій він був заснований в частині витрат на дорожньої поліцію.

Рішення Суду Європейського Союзу від 28 жовтня 2020 р C-321/19

Транспортні компанії, що працюють на німецьких дорогах, які підпадають під дію Lkw-Maut, за ці роки переплатили за проїзд в розмірі декількох сотень мільйонів євро. Такі компанії можуть зажадати від федерального уряду Німеччини відшкодування переплачених дорожніх зборів. Вони можуть як мінімум повернути частку плати за проїзд, засновану на витратах на дорожню поліцію. За попередніми даними, ці витрати становлять не менше 4% від сплаченого збору. Крім цього можуть бути претензії. Розрахунок точної ставки переплати в процесі.

Термін позовної давності для цих вимог про відшкодування становить три роки. В результаті компанії не можуть повторно зажадати платежі за проїзд до 2017 року, якщо вони вже не вжили заходів щодо припинення або скасування обмежень на більш ранній стадії. Термін позовної давності для дорожніх зборів, які мали місце в 2017 році, закінчиться до 31 грудня 2020 року, тому рекомендується вжити термінових заходів, щоб забезпечити можливість задоволення вимог 2017 року.

Щоб вимагати переплачену суму, компанії можуть вибрати один з трьох варіантів:

1. Оператори можуть індивідуально зв'язатися з владою Німеччини:

Bundesamt для Güterverkehr, Postfach: 190180 50498 Кельн, і вимагати відшкодування надміру сплачених сум,

або

2. Вони можуть скористатися послугами адвоката або юридичної фірми за своїм вибором і довірою, щоб були подані позови за них,

або

3. Вони можуть використовувати консолідоване рішення, розроблене асоціацією BGL https://www.bgl-ev.de/web/home/index.htm спільно з юридичною фірмою Hausfeld Rechtsanwälte і засновником судового процесу eClaim. Детальна інформація про це рішення, а також реєстрація для цього рішення доступні на сайті https://www.mautzurueck.de англійською, німецькою, польською, італійською, румунською, словацькою, чеською, іспанською, голландською та угорською мовами. Якщо оператори вирішать вибрати це рішення, їм необхідно буде зареєструватися до 4 грудня 2020 р. щоб уникнути обмеження своїх вимог за 2017 рік.

Зверніть увагу, що вищевказані альтернативи не можна комбінувати <>/b> - оператори повинні вибрати одну з них.

Департамент транспортної політики

АсМАП України

АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis