Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Європейська Комісія прийняла правові заходи проти застосування французького і німецького законодавства щодо мінімального розміру оплати праці в автотранспортному секторі (Прес – реліз)
 

Шановні учасники Асоціації!

Доводимо до вашого відома, що Європейська Комісія розпочала процедуру порушення проти Франції та продовжує аналогічну процедуру до Німеччини, у зв’язку з застосуванням французького закону (Loi Macron) і німецького закону (MiLoG) щодо мінімального розміру оплати праці у автотранспортному секторі, про що повідомила на своєму сайті http://europa.eu/rapid/press-release_IP-16-2101_en.htm

Неофіційний переклад прес - релізу Єврокомісії російською додається.

Європейська Комісія 16 червня 2016 року почала справу про порушення проти Франції у зв'язку із застосуванням положень про мінімальну заробітну плату в секторі міжнародних автоперевезень. Додатково знадобився ще один формальний крок – звернення до Німеччині.

Єврокомісія вважає, що положення про мінімальну заробітну плату, які використовуються обома країнами на їх території до міжнародних автоперевезень, порушують правила ЄС про єдиний ринок.

Після обміну інформацією з французькою владою і ретельної оцінки французького закону (Loi Macron), який набув чинності 1 липня 2016 р Комісія прийняла рішення направити лист офіційного повідомлення до Франції. Це перший крок в процедурі порушення законодавства ЄС.

Крім того, Комісія прийняла рішення направити додатковий лист офіційного повідомлення про порушення до влади Німеччини у продовження з розпочатою процедурою в травні 2015 року. Незважаючи на те, подальші переговори з метою досягти взаємоприйнятного рішення жодної відповіді від влади Німеччини не дали, ані наступні обговорення не розсіяли основні побоювання Комісії.

В обох випадках, Комісія вважає, що застосування мінімальної заробітної плати в деяких міжнародних транспортних операціях мають лише незначне відношення до території приймаючої держави-члена і це не може бути виправдано, оскільки створює непропорційні адміністративні бар'єри, які заважають нормальному функціонуванню внутрішнього ринку ЄС. Комісія вважає за необхідне вжити додаткових заходів щодо забезпечення соціального захисту працівників і забезпечити неспотворену конкуренцію, дозволяючи при цьому вільне переміщення товарів і послуг.

Французька та німецька влади тепер мають два місяці, щоб надати відповідь Єврокомісії.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis