Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Франція. З 1 липня 2016 р. вступає в силу закон, який передбачає обов'язок по виплаті мінімальної заробітної плати водіям
 

Шановні учасники Асоціації!

Додатково до інформації від 05.05.2016 р. та 15.06.2016р. доводимо до вашого відома наступне.

За інформацією Міжнародного союзу автомобільного транспорту (МСАТ) з 1 липня 2016 року у Франції набуває чинності закон «Закон Макрона» (закон Loi Macron), введений в дію указом від 7 квітня 2016 р. № 2016-418, який вносить, зокрема, певні зміни в трудовий кодекс, транспортний кодекс і ряд інших нормативних актів в частині оплати праці працівників, зокрема, водіїв, які перебувають  у відрядженні. https://www.legifrance.gouv.fr/eli/decret/2016/4/7/DEVT1526016D/jo/texte/fr.

Закон Loi Macron передбачає нові зобов'язання для транспортних компаній, які здійснюють вантажні та пасажирські перевезення, під час відрядження водіїв до Франції, аналогічні тим, які вже вступили в силу в Німеччині відповідно до закону MiLoG.

Відповідно до закону Loi Macron, водій, відряджений до Франції, має право на мінімальну заробітну плату та інші гарантії (максимальні терміни роботи і мінімальні періоди відпочинку, мінімальну щорічну оплачувану відпустку та ін.), встановлені у Франції. Станом на 2016 рік мінімальна погодинна оплата водіїв становить від 9,68 євро за годину до 10,00 євро за годину в залежності від стажу роботи і повної спорядженої маси транспортного засобу http://branza.zmpd.pl/aktualnosci_pliki/f-BRANZA-6078-7306-3916.Remuneration_minimum_TR_marchandises_et_personnes_15_juin_2016.pdf

 За інформацією, наданою МСАТ, дія закону Loi Macron поширюється на всі транспортні компанії, засновані за межами Франції і:

1) застосовується до всіх перевезень, виконуваних на території Франції (каботажних, двостороннім, в / з третіх країн на територію Франції);

2) не застосовується:

- до транзитних вантажних і пасажирських перевезень (при яких посадка пасажирів в автобус і висадка з нього не виробляються), що починається і закінчується за межами Франції;

- до водіїв, які працюють не за наймом (повинно бути документальне підтвердження);

- до перевезень, які виконує перевізник за свій рахунок (які не належать до перевезень за наймом або за плату).

Згідно з положеннями закону Loi Macron транспортна компанія, яка направляє працівника у відрядження, до початку відрядження повинна оформити свідоцтво про відрядження (Attestation de detachment), яке складається французькою мовою в двох примірниках, має термін дії не більше 6 місяців і може поширюватися відразу на кілька перевезень, а також призначити офіційного представника компанії у Франції, відповідального за взаємодію з контролюючими органами протягом всього терміну виконання перевезення.

Проект зразка свідоцтва про відрядження (Attestation de detachment) доступно за наступним посиланням, проте, як повідомляє МСАТ, поки що варто утриматись їм користуватися, оскільки це не остаточна версія http://www.developpement-durable.gouv.fr/IMG/pdf/attestation_transport_prestation_de_service_15_juin_DRAFT-2.pdf

Представником може бути, наприклад, експедитор або адвокат, якому потрібно буде мати повний набір документів, в разі, якщо у французької влади виникне необхідність зв'язатися з представником з таких питань, як заробітна плата водія або щодо заборони проведення в кабіні автомобіля 45-ти годинного щотижневого відпочинку водія. Термін, на який призначається офіційний представник, повинен закінчуватися не раніше ніж через 18 місяців з дня завершення періоду відрядження водія.

Згідно з отриманою від МСАТ інформацією, найближчим часом буде розміщена форма вищезгаданого свідоцтва про відрядження (англійською і французькою мовами). Воно має бути підписане, в ньому повинна бути вказана дата його складання і повинна міститися інформація про:

- роботодавця (перевізника) (найменування організації, її організаційно-правова форма, поштова та електронна адреси, номери телефонів, імена, прізвища, дати і місце народження керівників, найменування установ, в які виробляються внески по соціальному страхуванню);

- працівника (водія) (ім'я, прізвище, дата і місце народження, адреса постійного місця проживання, громадянство, дата підписання трудового договору);

- заробітну плату, зазначену в євро, а також дані про відшкодування витрат за проживання і харчування (при розрахунку мінімальної заробітної плати на відрядження не можуть братися до уваги, а якщо трудові умови (і умови виплати винагороди) більш сприятливі для водія в його державі - щодо заробітної плати закон Loi Macron не застосовується, але повинні бути документальні підтвердження (можуть перебувати на борту автомобіля або у представника);

- представника компанії (найменування або повне прізвище, поштову та електронну адреси, номери телефонів).

Один примірник вищезгаданого свідоцтва про відрядження (і його копія) повинен знаходитися на борту транспортного засобу, другий примірник - у представника компанії у Франції.

Крім того, на борту транспортного засобу повинні зберігатися наступні документи:

- трудовий договір водія (перекладений на французьку мову);

- якщо це можливо, перекладена на французьку мову копія колективної угоди, яку можна застосувати до трудового договору.

Сума штрафу, передбаченого за порушення - 2000 євро на одного відрядженого працівника, але не більше 4000 євро в разі повторного порушення протягом одного року з моменту повідомлення про перший штраф. Загальна сума штрафу не може перевищувати 500 000 євро на підприємство.

Контроль має початися з 2 липня 2016 року, хоча представники французької влади додатково зазначили, що на початковому етапі контроль не буде строгим.

У свою чергу, МСАТ закликав французькі компетентні органи ввести мораторій на контроль над дотриманням закону Loi Macron у зв'язку з тим, що до теперішнього часу відсутня будь-яка практична інформація про те, як його дотримуватися і до сих пір не опубліковані необхідні реєстраційні форми.

Інформація про закон Loi Macron на сайті Міністерства транспорту Франції за посиланням http://www.developpement-durable.gouv.fr/Formalites-declaratives,47857.html

Всі питання і коментарі щодо закону Loi Macron можна направляти на наступний електронну адресу Міністерства транспорту Франції: transportposting@developpement-durable.gouv.fr

Рекомендуємо перевізникам, які виконують перевезення в / з Франції взяти вищезазначену інформацію до уваги та по мірі надходження інформації від МСАТ щодо цього питання Секретаріат АсМАП України буде повідомляти перевізників додатково.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis