Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
П'ятниця, 9 травня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
09.05.2025 До уваги перевізників, що здійснюють завантаження/розвантаження на території Республіки Польщ...    
08.05.2025 Смарт-тахографи в Україні: затверджено нові правила...    
08.05.2025 Обов’язкові рекомендації для транспортних компаній щодо оформлення договору/заявки на перевез...    
08.05.2025 В період з 12.05.2025р. по 16.05.2025р. розпочинає свою роботу ревізійна комісія АсМАП Україн...    
01.05.2025 Старт реєстрації перевізників в Азербайджані...    
30.04.2025 Щодо рекомендацій з організації автомобільних перевезень у Казахстані!...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
14 червня 2016 року в Брюсселі відбулась акція протесту міжнародних автоперевізників – членів МСАТ у зв'язку з введенням з 01.07.2016 р. французького закону про мінімальну заробітну плату працівників (Loi Macron) та діючим з 01.01.2015 р. німецьким законом про мінімальну зарплату (MiLoG)
 

Як вже раніше повідомляв Секретаріат АсМАП України з 1 липня поточного року у Франції до працівників, зокрема, у сфері автомобільного транспорту до водіїв, буде застосовуватись мінімальна заробітна плата 9,6 євро за годину, яка встановлена законом Loi Macron, подібне до німецького закону MiLoG, яким с минулого року була введена мінімальна заробітна - 8,5 євро за годину.

Ці нововведення в частині їх виконання викликали безліч питань та непорозумінь з боку автотранспортних компаній багатьох країн, як Європейського Союзу, так і країн не членів ЄС, зокрема, українських перевізників.

Так, вчора, в Брюсселі в центрі міста на площі Шуман напроти будівлі Європейської Комісії та Ради ЄС відбувся ще один протест європейських автоперевізників проти введення французьких і німецьких законів про мінімальну заробітну плату. Раніше перевізники протестували в Брюсселі в березні 2015 року.

У акції протесту взяли участь представники асоціацій міжнародних автоперевізників – членів МСАТ з 13 країн, в більшості, з країн центральної та східної Європи: Болгарії, Естонії, Латвії, Литви, Польщі, Румунії, Словаччини, Угорщини та Чехії, а також Данії та Іспанії, та України та Туреччини.

З ініціативи Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Польщі ZMPD, представники усіх асоціацій, які були присутні на протесті, проявили свою негативну позицію, в зв'язку з ігноруванням Франції і Німеччини принципів вільного ринку та економічних свобод.

Організатори акції та європейські перевізники зазначили, « ..що не згодні з порушенням основних принципів, на яких базується Європейський Союз. Німецький закон MiLoG і французький - Loi Macron є спробою усунути частину перевізників країн східної та центральної Європи від європейського ринку. MiLoG і Loi Macron також змушують перевізників вести бухгалтерську та кадрову звітність компаній німецькою та французькою мовами. Ці вимоги принизливі і дискримінаційні для підприємців інших країн.»

У ході протесаної акції мітингувальникам вдалося передати свою заяву до депутатів Європейського парламенту.

Перевізники розраховують на допомогу Європейської Комісії. "Деякі країни хочуть обмеження і усунення іноземних конкурентів зі своїх ринків Це є абсолютно несумісним з принципами договорів ЄС, на підставі якого вступили в Союз", - заявив Ян Бучек президент Асоціації міжнародних автомобільного транспорту Польщі журналістам під час акції. Як він підкреслив, в даний час багато компаній мають намір відмовитися від поїздок до Німеччини, а також будуть відмовлятися від поїздок до Франції, побоюючись адміністративного тягаря і потенційних штрафів.»

Зі свого боку АсМАП України підтримав цю акцію та спільно з МСАТ та іншими асоціаціями відслідковуватиме подальше вирішення цього питання.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis