Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
14 червня 2016 року в Брюсселі відбулась акція протесту міжнародних автоперевізників – членів МСАТ у зв'язку з введенням з 01.07.2016 р. французького закону про мінімальну заробітну плату працівників (Loi Macron) та діючим з 01.01.2015 р. німецьким законом про мінімальну зарплату (MiLoG)
 

Як вже раніше повідомляв Секретаріат АсМАП України з 1 липня поточного року у Франції до працівників, зокрема, у сфері автомобільного транспорту до водіїв, буде застосовуватись мінімальна заробітна плата 9,6 євро за годину, яка встановлена законом Loi Macron, подібне до німецького закону MiLoG, яким с минулого року була введена мінімальна заробітна - 8,5 євро за годину.

Ці нововведення в частині їх виконання викликали безліч питань та непорозумінь з боку автотранспортних компаній багатьох країн, як Європейського Союзу, так і країн не членів ЄС, зокрема, українських перевізників.

Так, вчора, в Брюсселі в центрі міста на площі Шуман напроти будівлі Європейської Комісії та Ради ЄС відбувся ще один протест європейських автоперевізників проти введення французьких і німецьких законів про мінімальну заробітну плату. Раніше перевізники протестували в Брюсселі в березні 2015 року.

У акції протесту взяли участь представники асоціацій міжнародних автоперевізників – членів МСАТ з 13 країн, в більшості, з країн центральної та східної Європи: Болгарії, Естонії, Латвії, Литви, Польщі, Румунії, Словаччини, Угорщини та Чехії, а також Данії та Іспанії, та України та Туреччини.

З ініціативи Асоціації міжнародних автомобільних перевізників Польщі ZMPD, представники усіх асоціацій, які були присутні на протесті, проявили свою негативну позицію, в зв'язку з ігноруванням Франції і Німеччини принципів вільного ринку та економічних свобод.

Організатори акції та європейські перевізники зазначили, « ..що не згодні з порушенням основних принципів, на яких базується Європейський Союз. Німецький закон MiLoG і французький - Loi Macron є спробою усунути частину перевізників країн східної та центральної Європи від європейського ринку. MiLoG і Loi Macron також змушують перевізників вести бухгалтерську та кадрову звітність компаній німецькою та французькою мовами. Ці вимоги принизливі і дискримінаційні для підприємців інших країн.»

У ході протесаної акції мітингувальникам вдалося передати свою заяву до депутатів Європейського парламенту.

Перевізники розраховують на допомогу Європейської Комісії. "Деякі країни хочуть обмеження і усунення іноземних конкурентів зі своїх ринків Це є абсолютно несумісним з принципами договорів ЄС, на підставі якого вступили в Союз", - заявив Ян Бучек президент Асоціації міжнародних автомобільного транспорту Польщі журналістам під час акції. Як він підкреслив, в даний час багато компаній мають намір відмовитися від поїздок до Німеччини, а також будуть відмовлятися від поїздок до Франції, побоюючись адміністративного тягаря і потенційних штрафів.»

Зі свого боку АсМАП України підтримав цю акцію та спільно з МСАТ та іншими асоціаціями відслідковуватиме подальше вирішення цього питання.

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis