Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо проведення чергового засідання українсько-білоруської Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень
 

Шановні перевізники!

30 вересня – 1 жовтня 2015 року в м. Львові відбулося чергове засідання Змішаної українсько-білоруської Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, у якому приймали участь і представники АсМАП України.

В ході переговорів сторони обговорили співробітництво в галузі автомобільного транспорту та здійснили обмін статистичними даними щодо використання дозволів українськими та білоруськими перевізниками.

Під час проведення засідання Сторонами були розглянуті ряд актуальних питань і були прийняті по ним наступні рішення:

1. Українська сторона звернулася до білоруської сторони з проханням про збільшення квоти двосторонніх дозволів на 2015 рік на 4000 штук. Після тривалої дискусії по цьому питанню білоруська сторона погодилася збільшити квоту двосторонніх дозволів для українських перевізників на 2015 рік на 2000 штук за рахунок зменшення квоти транзитних дозволів, яка задовольняє повністю потреби українських перевізників навіть з урахуванням цього зменшення. З урахуванням цього сторони установили остаточну квоту дозволів на 2015 рік (для українських і білоруських перевізників) у наступній кількості:

№ п/п

Вид дозволу

Для Республіки Білорусь
Для України

1.   

Двосторонні

13000

13500

2.   

Двосторонні ДЗ

4500

7000

3.   

Транзитні

6500

3500

4.   

Транзитні ДЗ

19000

20000

5.   

В/з третіх країн

2500

1500

6.   

В/з третіх країн ДЗ

1000

1000

7.   

Пасажирські нерегулярні

6000

6000

Всього:

52500

52500

Сторони також домовилися, що при зверненні однієї зі сторін щодо необхідності отримання додаткової кількості дозволів, друга сторона розгляне питання щодо можливості додаткового виділення цих дозволів.

2. Після тривалої дискусії Сторони погодились установити попередню квоту дозволів на перевезення вантажів і пасажирів на 2016 рік (для українських і білоруських перевізників) у наступній кількості:

№ п/п

Вид дозволу

Для Республіки Білорусь
Для України

1.   

Двосторонні

16000

16000

2.   

Двосторонні ДЗ

4000

5000

3.   

Транзитні

7000

4000

4.   

Транзитні ДЗ

14500

18500

5.   

В/з третіх країн

4000

2000

6.   

В/з третіх країн ДЗ

1000

1000

7.   

Пасажирські нерегулярні

6000

6000

Всього:

52500

52500

Тобто попередня квота дозволів для українських перевізників на 2016 рік була збільшена на 2500 двосторонніх дозволів і на 500 дозволів (в/з третіх країн) в порівнянні з попередньою квотою дозволів на 2015 рік за рахунок зменшення квоти транзитних дозволів. Також збільшився відсоток дозволів без оплати дорожніх зборів по відношенню до дозволів з оплатою дорожніх зборів.

3. Сторони підтвердили домовленість про те, що дозволи на виконання перевезень в поточному році будуть дійсні до 31 січня наступного року включно.

4. Українська сторона запропонувала білоруській стороні розглянути проект «Протоколу про внесення змін і доповнень до Угоди між Урядом України і Урядом Республіки Білорусь про міжнародне автомобільне сполучення від 17.12.1992», підготовленого українською стороною відносно введення лібералізації перевезень вантажів, які виконуються автотранспортними засобами українських і білоруських перевізників категорії Євро-4 і вище по території Білорусії та України. Білоруська сторона розгляне цей проект Протоколу і проінформує українську сторону найближчим часом.

5. Українська сторона інформувала білоруську сторону про те, що від українських автомобільних перевізників, які здійснюють перевезення в Республіку Білорусь або транзитом її територією на умовах Конвенції МДП, 1975 року, поступає інформація відносно упередженого, на думку українських перевізників, відношення до них з боку білоруських митних органів. При перетині державного кордону Республіки Білорусь в пункті пропуску Нова Гута посадовці білоруських митних органів затримують і направляють українські транспортні засоби з товаром на повний догляд в м. Гомель. При цьому митний супровід, розвантаження і зворотне завантаження товарів здійснюється за рахунок перевізників. Фінансові витрати перевізників на ці операції можуть складати від 300 до 400 Євро, час затримання - 2-3 дні.

На думку української сторони подібна практика є порушенням статті 5 Конвенції МДП, 1975 року. Українська сторона передала перелік конкретних фактів у письмовому вигляді для розгляду білоруською стороною.

6. Українська сторона інформувала білоруську сторону про те, що від українських автомобільних перевізників, які здійснюють перевезення по території Республіки Білорусь, поступають звернення відносно неможливості здійснювати оплату зборів покупай тут классную обувь и кроссовки за проїзд по дорогах Білорусії через російську ділянку зовнішнього кордону в період часу з 18-00 до 9-00 при виконанні перевезень на підставі дозволів Білорусії з оплатою дорожніх зборів. Білоруська сторона проінформувала українську сторону про те, що нею проводяться відповідні заходи по вирішенню цієї ситуації. Також білоруська сторона рекомендувала українським перевізникам в даних випадках проводити оплату за проїзд по дорогах Республіки Білорусь в прямому і зворотному напрямах одноразово по окремих квитанціях у відповідних пунктах пропуску при в’їзді до Республіки Білорусь.

7. Білоруська сторона інформувала українську сторону про відповідальність за порушення статті 344 Митного Кодексу Митного Союзу, яка забороняє використання тимчасово ввезених транспортних засобів для перевезення вантажів між суб’єктами на території держав Митного Союзу.

Враховуючи викладене, просимо учасників Асоціації прийняти до відома дану інформацію та враховувати її при плануванні та здійсненні перевезень територією Республіки Білорусь.

Департамент транспортної політики
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis