Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
АсМАП виступає за посилення вагового контролю на дорогах
 АсМАП виступає за посилення вагового контролю на дорогах

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників підтримала ініціативи Міністерства інфраструктури щодо контролю норм перевезення вантажів автомобільними дорогами та вважає, що організація вагового контролю транспортних засобів на всіх ділянках автошляхів - є головною складовою успіху у боротьбі за збереження доріг в Україні.

АсМАП України поділяє позицію Міністерства інфраструктури України, яка полягає в тому що, не тільки перевізники але й вантажовідправники повинні усвідомити необхідність дотримання вимог чинного законодавства в частині максимально допустимих вагових параметрів. Зокрема, вважає неприпустимим випуск контейнерів з портів України з перевищенням максимально дозволеної маси.

АсМАП України підтримує прагнення Міністерства інфраструктури України запровадити норми максимально допустимих вагових параметрів та навантажень на осі у відповідність до загальноєвропейських. Вважаємо за необхідне запровадити диференційоване максимально допустиме на вантаження на вісь в залежності від відстані між суміжними осями.

За словами очільника Асоціації Леоніда Костюченко, перенавантажені вантажівки завдають прямої шкоди дорожньому покриттю, а їх водії порушують правила дорожнього руху, не сплачуючи кошти на відшкодування шкоди, заподіяної автомобільним дорогам. «Ті перевізники та власники вантажів, які нехтують правилами, передусім діють так з власних комерційних інтересів. АсМАП, у свою чергу, захищає інтереси всіх перевізників. Тому ми виступаємо за жорсткий контроль з боку Міністерства та контролюючих органів за дотриманням норм навантаження», - підкреслив Леонід Костюченко.

Крім цього, президент АсМАП зауважив, що сьогодні на непланові ремонти ходової частини вантажівок, зруйнованої через незадовільну якість доріг, витрачається більше 180 млн доларів на рік. «АсМАП закликає перевізників думати не тільки про власну вигоду, але й з повагою ставитись до інших учасників дорожнього руху, які разом з нами використовують автомобільні шляхи країни. Ми знаємо, що всі перевізники, виїжджаючи за кордон, дуже прискіпливо дотримуються правил та не дозволять собі перенавантаження, розуміючи, що на них чекають величезні штрафи. Така система повинна працювати і в нашій країні», - наголосив пан Костюченко.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis