Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо нових правил у Бельгії та Франції, які забороняють використання у рейсі нормального щотижневого періоду часу відпочинку (45 годин) у кабіні водія
 

Шановні перевізники!

Секретаріат АсМАП України отримав повідомлення від Міжнародного Союзу Автомобільного Транспорту (IRU) щодо нових правил у Бельгії та Франції, які забороняють використання нормального щотижневого періоду часу відпочинку (45 годин) у кабіні водія (додається).

Зокрема, йдеться про те, що 21 червня ц.р. набув чинності декрет Короля Бельгії, яким забороняється використання нормального щотижневого періоду часу у кабіні водія, з можливим штрафом за недотримання цієї норми у розмірі 1800 євро.

Аналогічну норму до кінця червня ц.р. планує ввести Франція, після обговорення у Сенаті, про що Асоціація повідомить додатково.

Українські водії, під час виконання міжнародних перевезень мають застосовувати норми Європейської Угоди ЄУТР, у даному випадку, абзац 8 статті 8 угоди, яка визначає:

«На розсуд водія щоденні періоди відпочинку та скорочені щотижневі періоди відпочинку за межами місця приписки можуть використовуватися на транспортному засобі, якщо на ньому є спеціально встановлені пристосування для сну кожного водія, передбачені конструкцією транспортного засобу, і якщо цей транспортний засіб знаходиться на стоянці

Таким чином, ЄУТР також як і Регламент ЄС № 561 дозволяє відпочинок у кабіні транспортного засобу у випадку щоденного відпочинку (нормальний щоденний відпочинок 9 год, / скорочений -11 год. / розділений на частини 3+9=12 год.) або скороченого щотижневого (24 год.) !

Секретаріат IRU у тісній координації з членами IRU, здійснює моніторинг цих подій, які знову повернули до різного тлумачення статті 8 ЄУТР, зокрема пункту 8, щодо розуміння, чи насправді забороняється прийняття регулярного щотижневого відпочинку (45 год.) в кабіні транспортного засобу, чи ні. Цілий ряд країн-членів Угоди ЄУТР, органи контролю та перевізники інтерпретують це, як заборону, проте інші сумніваються в цій інтерпретації. Така ситуація, звичайно, не підвищить правову визначеність і відкриває двері для необґрунтованих штрафів.

Одночасно, IRU ставить під сумнів співмірність оголошених штрафів (1800 евро у Бельгії та від 30000 евро або тюремне ув'язнення у Франції) і пов'язану з ними класифікацію порушення.

У зв’язку з цим Секретаріат IRU звернувся до Європейської Комісії з проханням надати юридичний висновок, з метою встановлення правової ясності з цього питання. Водночас, IRU вказав на невідповідність тяжкості цього порушення до запропонованого рівня штрафів та можливі труднощі, пов'язаних з реалізацією.

АсМАП України рекомендує перевізникам та водіям на цей період юридичних консультацій планувати перевезення до Бельгії та Франції, з урахуванням зазначених норм, зокрема, планувати використання нормального щотижневого періоду часу відпочинку (45 годин) поза межами цих країн, для того щоб запобігти штрафів великих розмірів.

Щодо подальшого перебігу подій АсМАП України буде повідомляти вас додатково.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
(044 ) 201 02 33
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis