Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо нових вимог до оснащення автомобілів цифровими тахографами, які набирають чинності з 1 жовтня 2012 р.
 

Шановні перевізники!

Доводимо до вашого відома, що відповідно до Регламенту Європейської Комісії № 1266/2009 від 26 грудня 2009 року (яким внесено зміни до Регламенту ЄС № 3821/85 про реєструвальне обладнання на автомобільному транспорті), транспортні засоби, які вперше вводяться в експлуатацію з 1 жовтня 2012 року у разі їх використання при міжнародних автоперевезеннях, повинні бути обладнані контрольними пристроями (цифровими тахографами), які отримують інформацію про рух автомобіля від двох і більше незалежних джерел, при цьому датчики руху повинні або бути захищеними від впливу магнітного поля або у разі відсутності такого захисту, реєструвати помилку, якщо вплив магнітного поля порушує фіксацію руху автомобіля.

Вищезазначені вимоги відповідно до чинної статті 22 - біс Європейської Угоди ЄУТР однозначно переносяться в текст додатку 1В ЄУТР, та мають застосовуватись до перевізників країн - учасниць ЄУТР, зокрема України.

На сьогодні тільки три моделі цифрових тахографів мають сертифікат, що відповідає зазначеним вимогам, це:

- SE5000 Exakt DUO (наявність приставки DUO обов'язково саме модель з приставкою DUO пройшла цю сертифікацію)

- VDO DTCO 1381 ver. 2.0 (перевіряйте версію повинна бути тільки 2.0, попередні версії такого сертифіката не мають),

-EFAS 4 виробництва фірми Intellic, а в якості штатного криптографічного датчика, відповідального вищевикладеним вимогам, сертифікований тільки один датчик: KITAS 2 +

Таким чином, рекомендуємо перевізникам, які планують вперше ввести в експлуатацію автомобіль з цифровим тахографом, взяти до відома інформацію, що:

- Тахограф повинен бути налаштований на роботу з двома джерелами сигналу швидкості встановлення яких виконується на заводі або в майстерні, яка встановлює контрольний пристрій.

- Штатний датчик швидкості повинен бути тільки сертифікований відповідно до нових правил.

Крім цього, слід звернути увагу на зміну звітних форм (паперових роздруківок цифрового тахографа). Зокрема з'являється додаткова подія «конфлікт руху автомобіля», коли різні джерела швидкості автомобіля показують різну інформацію.

Довідково:

Стаття «Цифровой тахограф: прогресс не стоит на месте» газети «Мир тяжелых моторов», офіційного друкованого видання БАМАП (31.08.12 №16(364))

Департамент транспортної політики

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis