Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
16.12.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 20 грудня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
19.12.2025 Щодо Франції: протести та перебої на дорогах...    
19.12.2025 Щодо плати за дороги в Угорщині...    
17.12.2025 МСАТ інформує про розширення ICS2 з 01.01.2026...    
12.12.2025 Щодо призупинення видачі книжок МДП представництвом відділу МДП в м. Чернівці з 22.12.2025 по...    
08.12.2025 Про подання декларацій ENS через додаток TIR-EPD (доповнено)...    
08.12.2025 Чехія. Нові ставки дорожнього збору....    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо створення Моніторингового центру Держмитслужби для реагування на скарги на митні органи!
 Шановні учасники Асоціації!

Відповідно до наказу ДМСУ від 13 квітня 2011 року № 307 створено Моніторинговий центр (підрозділ швидкого реагування) Держмитслужби для оперативного реагування на звернення, які надходять від фізичних та юридичних осіб, а також затверджено Порядок роботи цього Центру. Наказ вже набув чинності.

Зазначений Центр зокрема опрацьовуватиме повідомлення наступного характеру:

  • про можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних дій з боку співробітників митниці;
  • про нетактовну поведінку співробітників митниці;
  • про затримки під час здійснення митного контролю та митного оформлення, у тому числі про створення штучних перешкод з боку посадових осіб митниці;
  • про замах на контрабанду й порушення митних правил або про вчинення цих правопорушень;
  • про черги в пунктах пропуску через кордон та інші питання.

 

Основним завданням Центру є забезпечення обробки інформації, що надходить за телефоном довіри Держмитслужби, а також прийняття відповідних заходів реагування. Повідомлення можуть прийматися за допомогою факсимільного зв'язку або на електронну поштову скриньку Держмитслужби. Повідомлення приймаються цілодобово.

Термін обробки повідомлення не повинен перевищувати восьмигодинного робочого дня. За рішенням члена колегії Держмитслужби цей термін може бути продовжений. Розгляд письмових звернень здійснюється на підставі норм Закону «Про звернення громадян».

Заявник може звернутися до Центру для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 09:00 до 18:00 (у п'ятницю до 17:45).

Телефон довіри Держмитслужби - (044) 247-27-19.

Для надсилання скарг, зауважень, заяв, пропозицій чи клопотань щодо роботи фахівців Державної митної служби України Ви можете скористатись електронною скринькою dovira@customs.gov.ua.

Департамент юридичного супроводження Конвенції МДП
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
https://www.nkcasmap.com.ua/
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis