Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Засідання Громадської колегії
Державної служби автомобільних доріг України.
 

30 листопада 2010 року відбулось засідання Громадської колегії Державної служби автомобільних доріг України, в якій взяв участь Президент Асоціації міжнародних автоперевізників України Леонід Костюченко.

Присутні на засіданні обговорили ряд актуальних для галузі питань. Зокрема, Леонід Костюченко оприлюднив позицію Асоціації щодо приведення дорожньої інфраструктури до рівня європейських країн та вимог ЄУТР та стану автомобільних доріг загального користування.

Так, у зв'язку з приєднанням України до Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (далі - ЄУТР)(Закон України 07.09.2005р. №2819-IV), водії повинні виконувати обов'язкові вимоги Угоди щодо часу управління транспортним засобом та відпочинку. Передбачені ЄУТР перерви у роботі та періоди відпочинку екіпажів повинні здійснюватися тільки у спеціально відведених місцях - стоянках. Нажаль в Україні таких пунктів дорожнього сервісу обмаль. Ще менше стоянок, що охороняються і облаштовано освітленням, туалетами та душовими кабінами. Тому українські та іноземні водії, особливо при слідуванні з вантажем, користуються для стоянками місцями освітленими у ночі і розташовуються безпосередньо біля, а іноді в самих, населених пунктів, великих АЗС. Таким чином вони зменшують ризик викрадення вантажу.

Українські та іноземні перевізники виконують міжнародні перевезення не тільки транспортними коридорами. Кожен день тисячі автомобілів потерпають від недосконалості дорожньої інфраструктури та стану доріг.

Тому при відведенні земельної ділянки та видачі дозволу на будівництво та експлуатацію автозаправних станцій або готельних комплексів вздовж автомагістралей І та II категорії, необхідно ввести обов'язковою вимогою для об'єкта - наявність облаштованої стоянки для вантажних автомобілів мінімум на 50 машиномісць.

Громадська колегія підтримала ініціативу Президента АсМАП України Леоніда Костюченка про включення, відповідно до Європейської угоди про режим праці та відпочинку водіїв, облаштування місць автопаркінгу до переліку об’єктів капітального ремонту та реконструкції на 2011 рік.

Також Леонід Костюченко запропонував внести на розгляд наступної колегії питання видачі сертифікатів для вагових комплексів та завершення реконструкції автомобільної дороги М-03 Київ – Ковель - Ягодин.

Наступне засідання Громадської колегії відбудеться в кінці січня 2011 року.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis