Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Питання державного контролю (не зважаючи на відміну ліцензування) залишаються актуальними
 

 

Шановні перевізники!

Відповідно до Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження державного регулювання господарської діяльності (№2608 від 19.10.2010р.) послуги з перевезення вантажів (крім небезпечних) в тому числі у міжнародному сполученні не підлягають ліцензуванню.

Поряд з цим, нагадуємо Вам про те, що відміна ліцензування не скасовує питання державного контролю, які залишаються актуальними згідно з діючим Законом України “Про автомобільний транспорт” та постановою КМУ від 8 листопада 2006р. №;1567 “Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті”.

Нагадуємо пункти 4, 7, 8 та 15 цього Порядку.

4. Державний контроль на автомобільному транспорті (далі - державний контроль) здійснюється посадовими особами органу державного контролю (далі - посадові особи) шляхом проведення планових, позапланових та рейдових перевірок.

7. Планова перевірка проводиться комплексно. Позапланова перевірка може бути комплексною чи вибірковою.

8. Під час проведення комплексної перевірки суб'єкта господарювання за місцезнаходженням обов'язково перевіряється:

  • наявність:
    • - визначених статтями 39 і 48 Закону України "Про автомобільний транспорт" (далі - Закон) документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом;
    • - договору про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності;
    • - договорів на охорону автобусів під час відстою в кінцевих пунктах міжміських і міжнародних маршрутів, забезпечення водіїв місцем для відпочинку;
    • - матеріально-технічної бази для здійснення технічного обслуговування і ремонту транспортних засобів, контролю за їх технічним станом, проведення щозмінного медичного огляду водіїв. У разі відсутності власної бази та спеціалістів перевіряється наявність договорів на технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів та на проведення щозмінного медичного огляду водіїв;
    • - тахографів - контрольних пристроїв для показу чи реєстрації в автоматичному або напівавтоматичному режимі інформації про рух транспортних засобів та періоди роботи водіїв, ведення щоденних реєстраційних листків режиму праці та відпочинку водіїв на транспортних засобах, якими здійснюються міжнародні автомобільні перевезення;
    • - документації на автостанціях і автовокзалах про присвоєння їм відповідної класності, затвердженої Державтоінспекцією схеми руху транспорту та пішоходів на їх територіях, засобів візуального і гучномовного інформування пасажирів;
  • стан виконання:
    • - вимог щодо проведення перед- та післярейсового огляду технічного стану транспортних засобів;
    • - вимог щодо зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортних засобів;
    • - заходів із запобігання дорожньо-транспортним пригодам;
    • - вимог стосовно рівня професійної кваліфікації персоналу автомобільного транспорту, в тому числі працівників, які здійснюють ремонт вузлів і агрегатів транспортних засобів, що впливають на безпеку дорожнього руху (рульове управління, гальма, шини, освітлення тощо) та підвищення кваліфікації персоналу автомобільного транспорту, в тому числі спеціалістів з питань безпеки автомобільних перевезень;
    • - вимог щодо проведення перед- та післярейсового медичного огляду водіїв;
    • - вимог щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів, а також водієм режиму праці та відпочинку;
    • - норм міжнародних договорів про міжнародне автомобільне сполучення суб'єктами господарювання, які здійснюють міжнародні автомобільні перевезення;
  • відповідність транспортних засобів вимогам державної системи сертифікації;
  • дотримання автостанціями і автовокзалами Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.

15. Під час проведення рейдової перевірки перевіряється:

  • наявність визначених статтями 39 і 48 Закону документів, на підставі яких здійснюються перевезення автомобільним транспортом;
  • додержання вимог статей 53, 56, 57 і 59 Закону;
  • наявність у документах водія відмітки про проходження ним медичного огляду та проведення перевірки технічного стану транспортного засобу перед виїздом на маршрут;
  • відповідність зовнішнього і внутрішнього спорядження (екіпірування) транспортного засобу встановленим вимогам;
  • оснащення таксі справним таксометром;
  • відповідність кількості пасажирів, що перевозяться, відомостям, зазначеним у реєстраційних документах, або нормам, передбаченим технічною характеристикою транспортного засобу;
  • додержання водієм автобуса затвердженого розкладу та маршруту руху;
  • наявність у всіх пасажирів квитків на проїзд та квитанцій на перевезення багажу, а у разі пільгового проїзду - відповідного посвідчення;
  • додержання водієм режиму праці та відпочинку, а також вимоги щодо наявності в автобусі двох водіїв у разі перевезення пасажирів на відстань 500 і більше кілометрів;
  • виконання водієм інших вимог Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні.

Просимо Вас протягом 3-х місяців уважно стежити за можливими змінами діючих та запровадження нових нормативних актів з питань допуску до перевезень (Кабінету Міністрів України та Мінтрансзв’язку України).

Департамент транспортної політики
АсМАП України 
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis