Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
ЧЕРГОВІ ЗАСІДАННЯ КЕРІВНИХ ОРГАНІВ МСАТ У 2010 РОЦІ
 

3 жовтня 2010 року відбулося засідання Генеральної асамблеї BSEC-URTA.

З 4 по 5 жовтня 2010 року відбулися засідання керівних органів Міжнародного союзу автомобільного транспорту – Генеральної асамблеї, Ради з пасажирського транспорту та Ради з вантажного транспорту.

В цих заходах приймала участь і делегація АсМАП України на чолі з Президентом Асоціації Леонідом Костюченко.

На цих засіданнях розглядалася низка питань, у вирішенні яких зацікавлені українські міжнародні перевізники.

Застосування рентгенівських установок при перевірці АТЗ

АсМАП України ще взимку 2010 року поставила перед МСАТ питання щодо неодноразового сканування АТЗ з водіями під час виконання міжнародних перевезень. Це питання було також ініційоване Асоціацією на засіданнях керівних органів МСАТ навесні цього року. МСАТ впродовж півроку мав переписку з митними владами Польщі, а потім різними структурами Європейської Комісії стосовно застосування рентгенівських установок при перевірці АТЗ у міжнародному русі. На цей час не має остаточної відповіді Європейської Комісії. Генеральний Секретаріат МСАТ підготував проект Резолюції МСАТ «Про застосування рентген устаткування для перевірок транспортних засобів на кордонах та в портах», яка була розглянута на засіданні Генеральної асамблеї BSEC-URTA, Ради МСАТ з вантажного транспорту.

Леонід Костюченко вніс конкретні пропозиції до проекту Резолюції, а саме доповнити її пунктом, в якому просити уряди укласти міжнародний правовий документ стосовно взаємного визнання результатів перевірок на рентген устаткуванні, що дозволить проводити таку перевірку лише один раз в країні відправлення. Також просив доручити генеральному Секретаріату МСАТ звернутися до Міжнародної організації праці, Всесвітньої організації охорони здоров’я та Всесвітньої митної організацією та отримати від них компетентний експертний висновок стосовно впливу на здоров`я водіїв транспортних засобів рентген устаткування, яке використовується для перевірок, стосовно рівня залишкової радіації на транспортному засобі та вантажі.

Ці пропозиції були підтримані Резолюція МСАТ «Про застосування рентген устаткування для перевірок транспортних засобів на кордонах та в портах» була прийнята з запропонованими змінами, дані відповідні доручення Секретаріату МСАТ.

Дефіцит водіїв

Галузь міжнародних автомобільних перевезень стикається з проблемою відсутності достатньої кількості кваліфікованих кадрів – особливо водіїв. Наприклад, молдавська асоціація АІТА провела дослідження, які показали, що майже дві третини водіїв, що пройшли навчання в сертифікованому Академією МСАТ навчальному центрі, знайшли працевлаштування за кордоном.

Нестача водіїв викликана багатьма факторами, серед яких: економічна криза, непривабливі умови праці водія, недостатня компанія щодо формування привабливого іміджу водія-міжнародника.

Генеральна Асамблея МСАТ прийняла Резолюцію «Про нестачу водіїв, стратегію підбору кадрів та утримання в галузі».

Проблеми повернення ПДВ

Проблеми повернення ПДВ існують не тільки в Україні. В країнах –членах Європейського Союзу після прийняття та застосування з 1 січня 2010 року електронної схеми виплати ПДВ, виникла затримка у виплаті до 15 місяців.

Генеральна Асамблея МСАТ прийняла Резолюцію «Про не функціонування системи повернення ПДВ», в якій закликає Європейську Комісію та уряди країн-членів ЄС якнайшвидше усунути недоліки в функціонуванні електронної системи повернення ПДВ і дозволити на цей час «паперову» подачу документів відповідним фіскальним органам на повернення ПДВ.

Делегація АсМАП України провела зустріч з міжнародною компанією ВІАЛТІС, яка надає допомогу підприємствам у повернені ПДВ. Домовилися про подальші контакти щодо започаткування співробітництва та обговорення конкретних умов.

Крім того, були проведені перемовини з асоціаціями країн-членів ЄС, які вже мають значний досвід у оформленні та подачі як паперових звернень, так і у застосуванні електронної системи відшкодування ПДВ.

Стан справ в системі МДП

Після заслуховування інформації начальника департаменту МДП пана Марека Ретельські представники Туреччини, Польщі, Німеччини, Нідерландів, Норвегії, України та інші виказали тверде переконання, що потрібно зробити все можливе для своєчасного укладання відповідних угод з Європейською економічною комісією ООН та страховою компанією з метою забезпечення безперебійного функціонування системи МДП.

Безпечні стоянки для вантажного автотранспорту

Проблема нестачі безпечних стоянок для вантажного автомобільного транспорту набула значної ваги із застосування всіма країнами-членами ЄЕК ООН Угоди про роботу екіпажів автотранспортних засобів, що виконують міжнародні перевезення. Необхідність виконувати правила щодо режиму праці та відпочинку водіїв викликає потребу у чіткому плануванні маршруту перевезення, відстою транспортних засобів на безпечних стоянках, які охороняються та забезпечують відповідні санітарні та соціальні потреби.

Для цих цілей МСАТ створив он-лайн проект Транспарк, який дозволяє планувати перевезення та навіть бронювати місця на безпечних стоянках.

Крім того, Європейська Комісія проводить впродовж 2009-2010 років проект «ЛЄЙБЛ», в якому відпрацьовуються мінімальні вимоги до безпечних стоянок, їх ранжування та оцінки, як це застосовується, наприклад, в класифікації готелів. Проект ЛЕЙБЛ передбачає 5 рівні по кожному з параметрів. Після звершення проекту МСАТ звернеться до його керівництва та отримає результати.

Обговорювалися питання спрощення автомобільних перевезень и питання безпеки, скорочення часу очікування на кордоні, зокрема запровадження міжнародного сертифікату зважування транспортних засобів в рамках Додатку 8 Міжнародної конвенції щодо гармонізації прикордонного контролю вантажів. Секретаріат МСАТ поінформував учасників про хід робіт з впровадження міжнародної базової форми МСАТ для повідомлення про дорожньо-транспортні пригоди, просування міжнародних автомобільних перевезень на схід (Афганістан, Пакистан, Іран) і результати Каравану, який організували ОЕС і МСАТ «Шовковий шлях», тощо.

Рада з питань пасажирського транспорту

Рада МСАТ з пасажирського транспорту розглянула питання, що стосуються поточної ситуації у сфері транспорту, економіки, безпеки, екології та охорони навколишнього середовища, серед яких:

- резолюція МСАТ щодо нефункціонування систему повернення ПДВ;

- обмеження руху для туристичних автобусів та Зони з малими викидами в містах: результати роботи віртуальної РГ СТР щодо „поїздки та обмеження руху”, прийняття плану СТР;

- проблеми, з якими стикаються оператори у випадку поломки та шляхи їх вирішення;

- резолюція МСАТ щодо нестачі водіїв та стратегія щодо покращення набору та утримання;

- пропозиції Європейської Комісії стосовно Правил про права пасажирів автобусами в ЄС: стан справ і прийняття позиції МСАТ та план дій.

Серед всіх питань, важливими для України стали такі:

- стан справ щодо дії Європейської угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР);

- пропозиції щодо всесвітньої багатосторонньої угоди про міжнародні регулярні перевезення пасажирів міжміськими та міськими автобусами («ОМНІБУС»).

- компанія „Smart Move” („Розумних хід”): реалії та перспективи.

У ході роботи було обговорено проект багатосторонньої Угоди про міжнародні регулярні перевезення пасажирів міськими автобусами та автобусами дальнього слідування (ОМНІБУС) та перспективи приєднання. За результатами докладів, було вирішено активізувати роботу щодо відпрацювання та узгодження тексту проекту ОМНІБУС .

Пропозиція Європейської Комісії щодо можливості включення ключових положень проекту Угоди ОМНІБУС до вже прийнятої Угоди ІНТЕРБУС була заперечена учасниками сесії Ради учасників МСАТ з пасажирського транспорту, ґрунтуючись на те, що робота над проектом Угоди ОМНІБУС має певні вагомі результати, а внесення змін до вже діючої Угоди, яка вже ратифікована Законами країн – участь, внесе певні затримки та непорозуміння з впровадженням та реалізацією ідеї багатосторонньо Угоди про регулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

З метою покращення іміджу та просування використання пасажирських перевезень автобусами Міжнародний Союз автомобільного транспорту спільно з Busworld в 2009 році створив спільну Компанію „Smart Move” („Розумних хід”).

Мета ініціативи «Розумний хід» полягає в тому, щоб переконати лідерів, які приймають рішення, у соціальних, екологічних та економічних перевагах, притаманних автобусному транспорту. Завдання кампанії «Розумний хід»: домогтися більш виразного усвідомлення цих можливостей у політичних колах і в ЗМІ, з тим щоб у підсумку подвоїти масштаби застосування автобусного транспорту на рівні Євразійського континенту. Навіть просто в рамках Європи та СНД таке розширення масштабів може дати наступні результати:

• Зниження викидів СО2;

• Скорочення смертності на дорогах і вулицях;

• Радикальне скорочення заторів у містах при нульових витратах для платника податків у результаті зменшення присутності на вулицях легкових автомобілів;

• Створення нових робочих місць.

На сьогодні Компанії „Розумний хід” виконався рік. За цей час її підтримали вже 82 партнери з Ближнього Сходу, Росії, Азії та Тихоокеанського регіону, в тому числі ведучі галузеві організації, виробники транспортних засобів та засобів масової інформації, а також тисячі операторів міських/міжміських автобусних перевезень та окремі однодумці, які повністю поділяють мету та завдання Компанії „Розумний хід”. Слід зазначити, Європейський Парламент також включив мету та завдання ініціативи „Розумний хід” по збільшенню використання автобусів в свою червневу Доповідь щодо Стійкого майбутнього транспорту в Європейському союзі, яка лежить в основі розробки стратегії Білої Книги ЄС в транспортній політики в період 2010-2020 рр.

Обрання

Генеральна асамблея BSEC-URTA обрала п.Володимира Флорю (AITA) Президентом BSEC-URTA на 2011-2012 р.р., п.Халіма Мете (ТОВВ) і Герберта Амбарцумяна (АIRCA) Віце-президентів на 2011 р.

Нагороди МСАТ

Генеральна Асамблея МСАТ відзначила найкращих перевізників та водіїв, що виконують міжнародні перевезення.

Так, нагородою МСАТ «Кращій перевізник Євразії» були відзначені:

АТП №6 (Білорусія) - категорія 1 (до 10 автотранспортних засобів);

«Автолюкс» (Україна) - категорія 2 (від 11 до 50 АТЗ);

ВАТ КВК «Рапід» (Україна) - категорія 3 (більше 50 АТЗ) –

Крім того, МСАТ відзначив Дипломом МСАТ 52-х українських водіїв, які безаварійно виконують міжнародні перевезення впродовж 20-ти років, та дотримуються високих стандартів якості перевезень.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis