Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо опрацювання з фахівцями Міністерства фінансів України проекту Податкового кодексу, зокрема екологічного податку, та оновлення рухомого складу
 Шановні перевізники!

В доповнення до інформації щодо опрацювання проекту Податкового кодексу, розміщеної на сайті 16.06.2010, 17.06.2010, 23.06.2010, повідомляємо.

Розділом VІІІ проекту Податкового кодексу України передбачене суттєве збільшення ставок екологічного податку, зокрема на дизельне пальне, що використовується пересувними джерелами забруднення атмосферного повітря на рівні 92 грн. за тонну.

Крім того, суми податку планується обчислювати податковими агентами, а не самостійно платниками, як для інших видів забруднення. Це означає, що сума екологічного податку буде включена до вартості палива.

АсМАП України надала свої пропозиції (лист додається) до Мінфіну України стосовно:

  • встановлення ставок податку для дизельного пального на рівні ставки для бензину;
  • застосування понижуючих коефіцієнтів до ставок податку для транспортних засобів, які відповідають вимогам Європейських екологічних стандартів;
  • для цілей оподаткування обчислювати пальне, яке використане на території України.

Крім того, з метою відстоювання інтересів учасників Асоціації проведено ряд зустрічей Президента Асоціації Костюченка Л.М. та Першого заступника Голови Ради АсМАП України Гриненка В.І. з Першим заступником Міністра фінансів України Копиловим В.А. та Заступником Міністра фінансів України Єфименко Т.І., а також працівниками Секретаріату Асоціації з фахівцями Мінфіну України з цього питання.

За результатами знайдено порозуміння щодо встановлення ставок податку для дизельного пального на рівні ставки для бензину, тобто 68 грн. за 1 тонну замість 92 грн., а також погоджено обчислювати податок лише з того обсягу палива, яке використовується на території України.

На даний час відпрацьовується механізм справляння екологічного податку в залежності від рівня шкідливого впливу автомобіля на навколишнє природне середовище із застосовуванням коригуючих понижуючих коефіцієнтів, які враховуватимуть екологічність автомобіля.

Що стосується оновлення рухомого складу, то АсМАП України надані наступні пропозиції:

  • звільнити до 1 січня 2016 року від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну України міжнародними автомобільними перевізниками для використання у власній господарській діяльності сідельних тягачів, напівпричепів та автобусів;
  • відновити застосування податкових векселів при митному оформленні товарів;
  • застосовувати спеціальний режим оподаткування для суб’єктів господарювання-міжнародних перевізників, які реалізують інвестиційні проекти на основі новітніх екологічно прийнятних технологій, що дозволить звільнити на період реалізації інвестиційного проекту, але не більше ніж на п’ять років, від обкладання податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України сідельних тягачів, напівпричепів та автобусів.

Про подальший перебіг опрацювання проекту Податкового кодексу Асоціація буде інформувати перевізників.

Департамент транспортної політики
АсМАП України  
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis