Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Рішення позачергового засідання Робочої групи з автомобільного транспорту ЄЕК ООН, SC.1 (22-23 квітня 2010 р.) щодо впровадження цифрового тахографа
 Шановні учасники Асоціації!

Доводимо до вашого відома, що 22 - 23 квітня поточного року у Женеві відбулось позачергове засідання Робочої групи з автомобільного транспорту (SC.1) ЄЕК ООН щодо впровадження цифрового тахографа.

Європейський Союз заявив, що країни-члени ЄС ще раз підтверджують, що встановлений відповідно ЄУТР строк введення цифрового тахографу 16 червня 2010 р., який є частиною Угоди, не може бути подовжений.

Усі договірні сторони, які були присутні на засіданні, у тому числі Україна, підтримали проект плану толерантності контролюючих органів («джентльменської угоди»), запропонованого Спеціальною робочою групою експертів 26.02.2010 р. (див. інформацію АсМАП http://www.asmap.org.ua/index1.php?idt=60633 )

Беручи до уваги обмеженість у часі, пов'язану зі своєчасним випуском карт для всіх зацікавлених сторін (водіїв, автотранспортних компаній, майстерень та контролюючих органів) деякими з Договірних сторін ЄУТР, країни-члени ЄС висловили повну прихильність до поступового впровадження нового цифрового тахографа в зоні дії ЄУТР і готовність виявити гнучкість до 31 грудня 2010 р., якщо картка водія буде відсутня.

Договірними сторонами ЄУТР були прийняті рішення, які стосуються введення цифрового тахографу у країнах договірних сторонах ЄУТР, які не є членами ЄС, а саме:

прийнято Заходи, які повинні застосовуватися на протязі періоду толерантності у зв’язку з впровадженням цифрового тахографу Договірними сторонами ЄУТР, що визначають умови відповідного терпимого відношення з боку контролюючих органів, які будуть застосовуватися після закінчення крайнього терміну 16 червня 2010 р. протягом визначеного у цих заходах періоду часу, але у будь-якому випадку не пізніше 31 грудня 2010 року.

Протягом цього періоду толерантності для контрольних цілей будуть прийматися роздруківки з відкаліброваного належним чином цифрового тахографа, за умови дотримання нижчезазначених процедур у повній мірі. Як тільки у водія в наявності з'явиться картка водія, він повинен буде її використовувати.

Тобто контролюючи органи до 31 грудня 2010 року допускатимуть до перевезень, водіїв транспортних засобів, які обладнані цифровими тахографами, якщо картка водія відсутня, відповідно до наступних умов:

«1. Калібрування вже зареєстрованих та обладнаних цифровим тахографом транспортних засобів:
У разі, якщо Договірна сторона ще не випускає картки для майстерень, то транспортні засоби, зареєстровані в цій країні, повинні бути відкалібровані в уповноваженій майстерні під час першого рейсу, що підпадає під дію ЄУТР, у першій країні, через яку вони слідують і яка має можливість це зробити. Водії повинні мати при собі докази про призначення зустрічі для проведення калібрування в першій же майстерні (наприклад, підтвердження по електронній пошті або лист).

2. Доказ відповідності правилам часу керування та періоду відпочинку, протягом днів, що передують рейсу
Водії, які ще не отримали свої картки водія від компетентних органів Договірних сторін ЄУТР, повинні бути в змозі довести свою відповідність до правил шляхом роздруківок, реєстраційних листів, Бланку підтвердження діяльності, відповідно до процедури, передбаченої положеннями ЄУТР.

Процедура роздруківок наступна:

i) На початку свого рейсу водій повинен роздрукувати докладні відомості про транспортний засіб, яким він керує, та внести в цю роздруківку:

  • відомості, що дозволяють ідентифікувати водія (прізвище та номер свого посвідчення водія), проставляючи, у тому числі свій підпис;
  • періоди, зазначені у підпунктах b), с) і d) другого абзацу пункту 3 статті 12 Додатка до ЄУТР:
    • усі інші періоди роботи;
    • інші періоди перебування на робочому місці, а саме: час очікування, тобто період, протягом якого водії не зобов'язані залишатися на своїх робочих місцях, інакше як для реагування на можливі сигнали до початку або поновлення керування, або до виконання іншої роботи; час, проведений поряд з водієм в процесі руху транспортного засобу; час, проведений на спальному місці в процесі руху транспортного засобу;
    • перерви у керуванні та періоди щоденного відпочинку.

ii) Наприкінці свого рейсу водій повинен роздрукувати дані про періоди часу, які зареєстровані контрольним пристроєм, реєструвати будь-які періоди іншої роботи, присутності та відпочинку з того моменту, коли на початку рейсу була зроблена роздруківка, якщо ці дані не зареєстровані тахографом, та вказати у цьому документі подробиці, які дозволяють ідентифікувати водія (прізвище та номер свого посвідчення водія), проставляючи у тому числі свій підпис.

3. Доказ відповідності правилам часу керування та періоду відпочинку під час рейсу
Водії, які ще не отримали свої картки водія від компетентних органів Договірних сторін ЄУТР, повинні бути в змозі довести свою відповідність до правил, шляхом роздруківок у відповідності до процедури, передбаченої у вищезазначеному пункті 2.

Дані заходи толерантності передбачають можливість водіям транспортних засобів, зареєстрованих в Договірній Стороні, яка не в змозі випустити картки протягом терміну, встановленого в ЄУТР, використання транспортного засобу з каліброваним цифровим тахографом без картки водія до тих пір поки уряд не зможе виконати ці вимоги, але не пізніше 31 грудня 2010 року.

Дані заходи толерантності в частині забезпечення виконання правил часу керування та періоду відпочинку закінчуються, найпізніше, 31 грудня 2010 року.

Скрізь, де це можливо, виробник транспортних засобів повинен забезпечити активацію цифрового тахографа до початку використання транспортного засобу у рейсі, який підпадає під дію ЄУТР, у тому числі, на місці його встановлення для кожного проданого транспортного засобу, обладнаного цифровим тахографом, якщо покупець з країни, в якій картки не доступні».

Заходи, які повинні застосовуватися на протязі періоду толерантності у зв’язку з впровадженням цифрового тахографу Договірними сторонами ЄУТР (рус.), (англ.).

Департамент транспортної політики
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis