Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Інформація
про хід виконання доручення Першого віце-прем’єр-міністра України О.Турчинова №1325/0/3-08 від 21.04.2008 ( до вимоги Страйкового комітету міжнародних автомобільних перевізників України до Кабінету Міністрів України та центральних органів виконавчої влади щодо забезпечення конкурентоспроможності українських міжнародних автомобільних перевізників
 

1. Відмінити розпорядження КМДА щодо заборони в’їзду в місто у денний час вантажного автотранспорту, як такого, що паралізує роботу підприємств міста, перешкоджає доставці товарів у м.Київ та транзитом через цей головний транспортний вузол України у інші регіони та країни.

Після проведення ряду зустрічей між Керівництвом АсМАП України, Мінтрансзв»язку і КМДА, Київською міською адміністрацією підписано розпорядження „Про внесення змін та доповнень до розпорядження виконавчого органу КМДА від 11.03.2008 № 323” згідно з яким:

до обмежень - „Забороняється з 01.06.2008 заїзд вантажного транспорту загальною масою більше 4,5 тонн в межі міста Києва з 07-00 год. до 20-00 год., крім автомобілів, які здійснюють перевезення вантажів у міжнародному сполученні», внесено наступні зміни, а саме:

«Заїзд в межі міста Києва автомобілів, які здійснюють перевезення вантажів у міжнародному сполученні, дозволити з 11-00 год. до 16-00 год. у кількості не більше 500 одиниць за годину та не більше 2500 одиниць упродовж всього проміжку часу при наявності у водіїв міжнародної товарно-транспортної накладної “CMR” або книжки міжнародних дорожніх перевезень (МДП) та обладнання автомобіля знаком «TIR».

Однак на Спільному засіданні розширеної Ради АсМАП та Страйкового комітету 6 травня 2008 року міжнародні автомобільні перевізники прийняли рішення наполягати на повній відміні згаданого розпорядження.

Розпорядженням від 29.05.2008 №722 КМДА внесла нові зміни до згаданого розпорядження №323, а саме пункт 1 викладено у наступній редакції:

«Забороняється з 01.06.2008 заїзд вантажного транспорту загальною масою більше 4,5 тонн в межі міста Києва з 07-00 год. до 20-00 год., крім автомобілів, які здійснюють перевезення вантажів у міжнародному сполученні.

Заїзд в межі міста Києва автомобілів, які здійснюють перевезення вантажів у міжнародному сполученні, дозволити з 10-00 год. до 17-00 год. при наявності у водіїв міжнародної товарно-транспортної накладної “CMR” або книжки міжнародних дорожніх перевезень (МДП) та обладнання автомобіля знаком «TIR».

У травні 2008 року Представники Секретаріату провели обстеження автодоріг на в’їзді у м.Київ і констатували відсутність відповідно обладнаних стоянок на яких планується здійснювати відстій вантажних автомобілів з 07-00 год. до 20-00 год.

2. Забезпечити неухильне виконання розпорядження КМУ №307 від 07.06.2002 щодо заборони примусового проходження автомобілів через приватний термінал у пункті пропуску «Ягодин».

На виконання вимог Страйкового комітету Асоціацією разом із Державною митною службою України 14 травня поточного року о 9.00 год. в пункті пропуску «Ягодин» проведено робочу нараду з приводу можливості переведення особового складу контролюючих органів в пункт пропуску для оформлення вантажних транспортних засобів, що переміщуються в режимі «імпорт» безпосередньо в пункті пропуску «Ягодин».

В нараді взяли участь: Голова Державної митної служби України В.І. Хорошковський, голова Волинської облради В.П. Дмитрук, Віце-президент АсМАП України Ю.Ф. Кучинський, представник АсМАП в п/п «Ягодин», «Доманове», «Рава-Руська» В.І. Зосимчук, голова Любомльської райдержадміністрації В.С. Веремчук та інші уповноважені особи.

За результатами наради Державною митною службою України прийнято рішення про переведення особового складу контролюючих органів в пункт пропуску «Ягодин» та здійснення з 23.05.2008 року оформлення товарів у режимі «імпорт» виключно в пункті пропуску.

3. Відкликати лист ДМСУ від 16.01.2008 №11/1-15/352-ЕП щодо застосування вексельної форми розрахунків під час митного оформлення транспортних засобів та листи від 14.02.2006 №11/2-9/1480-ЕП, від 27.12.2007 №11/2-10/13209-ЕП, від 26.01.2008 №11/6-9/824-ЕП щодо використання причепів/напівпричепів, що належать нерезидентам України.

Держмитслужбою України прийнято рішення про можливість надання дозволу на ввезення напівпричепів (причепів), що зареєстровані на постійній основі на території іноземних держав та використовуються перевізниками-резидентами для міжнародних перевезень товарів в митному режимі тимчасового ввезення зі звільненням від оподаткування за наявності у перевізників договору найму (фрахтування) тягача між іноземним власником напівпричепів (причепів) та українським власником тягача для здійснення діяльності на користь такого нерезидента.

4. Забезпечити неухильне дотримання процедури митного оформлення товарів передбаченої «Єдиним технологічним процесом обробки автотранспортних засобів, які слідують для розвантаження та чи завантаження на контейнерний термінал Одеського порту» шляхом внесення відповідних змін до нормативних документів Держмитслужби, зокрема до Наказу ДМСУ від 08.12.1998р. №771.

Асоціацією спільно з Міністерством транспорту та зв’язку України напрацьовано проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку здійснення пропуску вантажів, які переміщуються через державний кордон України у пунктах пропуску, що розташовані на території морських портів України при контейнерних перевезеннях у прямому змішаному сполученні», який розроблено з метою максимальної оптимізації процесу оформлення контейнерних вантажів та транспортних засобів у портах.

5. Забезпечити виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2005р. №269 «Про здійснення попереднього документального контролю товарів у пунктах пропуску через державний кордон України» законодавчо визначивши процедуру попереднього документального контролю.

Згідно домовленостей досягнутих під час робочої наради від 14.05.2008 року в п/п «Ягодин» за участі Голови Держмитслужби України п. Хорошковського В. І. щодо пропозицій Асоціації про скасування додаткових заходів контролю при перевезенні вантажів на умовах Конвенції МДП, Державною митною службою України видано наказ № 487 «Про проведення експерименту з контролю за переміщенням товарів за процедурою МДП».

Вказаним наказом затверджено Тимчасовий порядок митного оформлення товарів, що ввозяться за процедурою МДП, а також передбачено провести з 20 травня до 20 липня 2008 року в пунктах пропуску для автомобiльного сполучення "Ягодин - Дорохуськ", "Краковець - Корчова", "Ужгород - Вишнє-Нємецьке" експеримент з митного оформлення.

Дія Порядку поширюється на товари, якi ввозяться на митну територію України та перевозяться нею під митним контролем на умовах Конвенції МДП i на які одержувачем (уповноваженою ним особою) не подано попередньої митної декларації (ПД) або попереднього повідомлення (ПП) згідно iз загальним установленим порядком.

Виконуючи наші вимоги, Державною митною службою України 21.05.2008 року видано наказ № 528, яким затверджено «Порядок видачі Свідоцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення вантажів під митними печатками і пломбами на умовах Конвенції МДП».

Зазначений Порядок розроблено з метою визначення послідовності дій посадових осіб митних органів під час видачі Свідоцтва.

Згідно Порядку Свідоцтво повинно бути видано протягом одного робочого дня після надання повного пакета документів і подання ТЗ до огляду. В окремих випадках (оформлення значної кількості ТЗ; значна відстань від місця стоянки ТЗ до місць розташування підрозділів митного оформлення; неможливість подання ТЗ у ЗМК у зв'язку з технічними обмеженнями) за рішенням начальника митного органу огляд ТЗ може здійснюватися у тимчасовій зоні митного контролю, створеній за відповідним наказом на території власника ТЗ, за умови надання ним відповідної заяви та сплати митного збору.

Опрацьовано проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо здійснення попереднього документального контролю у пунктах пропуску через митний кордон України», який законодавчо закріплює засади попереднього документального контролю товарів.

Опрацьовано проект наказу Держмитслужби України «Про затвердження інструкції зі здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів у пунктах пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення» та направлено власні зауваження з цього приводу до Державного департаменту автомобільного транспорту з метою їх врахування при підписанні остаточного варіанту документу.

6. Повернутися до нульової ставки оподаткування перевезень по території України, що виконуються автомобільним транспортом у міжнародному сполученні.

7. Встановити нульову ставку ввізного мита та звільнити від сплати ПДВ операції з ввезення на митну територію України нових (ЄВРО-4 та ЄВРО-5) сідельних тягачів, напівпричепів до них, вантажних автомобілів та автобусів для міжнародних перевезень пасажирів з кількістю місць для сидіння більше 45.

По 6 та 7 пунктах:

АсМАП України підготовлено проекти законів та необхідні фінансово –економічні обґрунтування:

- «Про внесення змін до Закону України «Про Митний тариф України» щодо звільнення від мита операцій з ввезення на митну територію України транспортних засобів (ЄВРО-4 та ЄВРО-5) для здійснення міжнародних перевезень вантажів та пасажирів;

- «Про внесення змін до Закону України «Про податок на додану вартість» щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з ввезення на митну територію України транспортних засобів (ЄВРО-4 та ЄВРО-5) для здійснення міжнародних перевезень вантажів та пасажирів;

- «Про внесення змін до статті 6 Закону України «Про податок на додану вартість» щодо повернення до „0” ставки оподаткування податком на додану вартість транспортних послуг при здійсненні міжнародних перевезень, як у межах України, так і за межами державного кордону.

Ще 8 лютого 2008 року подані до Мінтрансзв’язку два законопроекти (щодо нульової ставки при ввезенні ТЗ та щодо змін до Митного тарифу України), які включені до Плану заходів Мінтрансзв"язку та АсМАП України. Після зустрічі з Прем’єр - Міністром України Ю.Тимошенко на виконання Протоколу зустрічі Прем’єр - Міністра України з представниками профспілок транспортної галузі та АсМАП України від 25.04.2008 подані усі три законопроекти (щодо нульової ставки при ввезенні ТЗ ; щодо змін до Митного тарифу України; щодо повернення до нульової ставки ПДВ на внутрішню частину м/н перевезень до Державного Департаменту автомобільного транспорту

Усі необхідні матеріали до засідання Митно-тарифної ради передані Державному департаменту автомобільного транспорту листами від 10.04.2008 р.№ 6267/5 та 15.05.2008 р. № 8394/5 та Мінекономіки.

19.05.2008 р. проведена зустріч з заступником Міністра економіки П’ятницьким В.Т. з обговорення зниження ставок ввізного мита. Продовжується робота з цього питання з Мінпромполітики.

На 31.05.2008 року запланована зустріч з фахівцями Мінфіну з обговорення законопроекту щодо повернення до нульової ставки ПДВ на внутрішню частину м/н перевезень та надання додаткових економічних обґрунтувань.

Інформація від Мінтрансзв’язку про подальшу долю згаданих законопроектів до АсМАП України не надходила.

На нашу думку Мінтрансзв’язку не відпрацьовує згадані питання з Мінфіном та Державною податковою адміністрацією. Про це свідчить лист Мінфіну від 05.05.2008 №31-14010-01-5/16382, у якому пропонується Мінтрансзв’язку, як головному (провідному) органу у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики в галузі транспорту, чітко визначити свою позицію до вимог Страйкового комітету і вносити на розгляд Мінфіну конкретні пропозиції, а також лист Державної податкової адміністрації від 25.04.2008 №5213/5/16-1116 у якому вона категорично відмовляє у вирішенні вимог Страйкому.

Мінтрансзв’язку повинно рішуче вимагати прийняття рішень, що забезпечать конкурентоспроможність українських міжнародних автомобільних перевізників, це його право та обов’язок.

8. Делегувати Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП України) право проведення розподілу, видачі та контролю використання дозволів на здійснення перевезення вантажів територією іноземних держав.

На лист Секретаріату АсМАП України стосовно можливості делегувати АсМАП України право проведення розподілу, видачі та контролю використання дозволів на здійснення перевезення вантажів територією іноземних держав, отримано роз’яснення Міністерства транспорту та зв’язку України про те, що на даний час без зміни нормативно-правової бази, дані функції не можливо делегувати громадській організації. Але, разом з тим, вже багато років функції видачі українським перевізникам австрійських дозволів виконує іноземна приватна структура на кордоні Австрії.

Таким чином у Мінтрансзв»язку існує два протилежних стандарти щодо можливості делегування частини своїх функції.

9. Терміново вступити у переговори з Урядами Польщі та Словаччини з метою скасування введеного цими країнами в односторонньому порядку обмеження на кількість пального, яке ввозиться на їх території в баках транспортних засобів, що є порушенням міжурядових Угод про міжнародні автомобільні перевезення.

Стосовно цього питання Прем’єр-міністр України у протоколі своєї зустрічі з представниками профспілок транспортної галузі та АсМАП України від 25 квітня 2008 року доручила МЗС та Мінтрансзв»язку розпочати переговорний процес з Польщею та Словаччиною. Будь-яка інформація про виконання відповідних доручень Прем’єр-міністра України та віце-прем»єр-міністра України, до АсМАП України не надходила тому, Асоціація додатково звернулася (9052/3 від 20.05.08) до Міністра транспорту та зв’язку України з проханням підняти це питання на черговому засіданні Міжнародного Транспортного Форуму (МТФ), який відбудеться 28-29 травня 2008 року в м. Лейпциг.

10. Забезпечити 100%-ве виконання в Україні умов Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДПНВ)

Прем’єр-міністр України у протоколі своєї зустрічі з представниками профспілок транспортної галузі та АсМАП України від 25 квітня 2008 року доручила МВС та Мінтрансзв»язку опрацювати питання приведення внутрішніх нормативно-правових документів у відповідність до Європейської Угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів.

Будь-яка інформація про виконання відповідних доручень Прем’єр-міністра України та віце-прем»єр-міністра України, до АсМАП України не надходила

Нажаль, з невідомих причин, Мінтрансзв»язку не вдалося врегулювати це питання з МВС і використати можливість особистої співпраці двох Міністрів.

11. Застосовувати в Україні європейські вимоги при реєстрації транспортних засобів та проведені їх державного технічного огляду.

Під час зустрічі Міністра транспорту та зв’язку України Вінського Й.В. з представниками Асоціації міжнародних автомобільних перевізників (АсМАП) України 1 лютого 2008 року було розглянуто питання спрощення процедур проведення реєстрації транспортних засобів та проведення державного технічного огляду транспортних засобів.

Питання увійшли до Плану заходів Міністерства транспорту та зв’язку України та АсМАП України щодо вирішення проблемних питань в сфері міжнародних автомобільних перевезень, затверджених наказом Мінтрансзв’язку від 15.02.2008 року №189. Пункт 1.1. Плану заходів передбачає: “забезпечити виконання Угоди “Про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів”, затвердженої Указом Президента України від 28.02.2006 року в частині видачі МСТО (міжнародних сертифікатів технічного огляду) як частини державного технічного огляду та щорічної сертифікації транспортних засобів відповідності вимогам ЄКМТ з митою уникнення дублювання (визнання сертифікатів ЄКМТ у якості актів технічного огляду)”.

Відповідно до протоколу зустрічі Прем’єр-міністра України Ю.В. Тимошенко з представниками профспілок транспортної галузі та АсМАП України від 25.04.2008 року у Розділі 3 Вирішення питань вдосконалення законодавчої та нормативної бази передбачений пункт 5: Мінтрансзв’язку, МВС внести пропозиції щодо вдосконалення системи державного технічного огляду колісних транспортних засобів.

АсМАП України листом від 26.05.2008р. №9286 звернулась до Міністра транспорту та зв’язку України Вінського Й.В. з прохання сприяти у вирішенні наступних питань:

- Опрацювати з МВС України питання щодо повної відміни оформлення тимчасових реєстраційних талонів на ввезенні транспорті засоби.

(З метою приведення внутрішніх законодавчих актів до вимог Конвенції про дорожній рух необхідно з Правил державної реєстрації та обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів та мотоколясок, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.98р. №1388 виключити пункт 32).

- При розробці нормативної бази з питань проведення технічного огляду передбачити можливість надання у разі відповідного уповноваження суб’єкта господарювання:

1. талону проходження державного технічного огляду;

2. міжнародного сертифікату технічного огляду;

3. сертифікатів ЄКМТ;

4. документів про тех. стан ТЗ для перевезення визначених небезпечних вантажів (згідно ДОПНВ);

5. свідоцтво про відповідність конструкції та стану обладнання вимогам УПШ;

6. протокол перевірки тех. стану ТЗ для забезпечення його відповідності ЄУТР.

З цією метою запропоновано:

- Розглянути необхідність внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2007р. №1036 “Про деякі питання реформування системи державного технічного огляду колісних транспортних засобів”.

- МВС України та Мінтрансзв’язку України створити робочу групу з розробки відповідного об’єднаного проекту постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження Правил проведення державного технічного огляду транспортних засобів суб’єктами господарювання”, який об’єднає Правила, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2007р. №1036 “Про деякі питання реформування системи державного технічного огляду колісних транспортних засобів”.

На нашу думку це повинен бути один документ (необхідно звести та узгодити вже розроблені проекти постанов до однієї постанови), тому не варто розбивати його на окремі постанови. Поряд з цим, має бути надана можливість забезпечення принципу “єдиного вікна”, коли перевізник зможе провести державний технічний огляд транспортного засобу у повному обсязі та отримати талон на території уповноважених суб’єктів господарювання, шляхом залучення працівників відповідного підрозділу ДАІ МВС України.

Пропозиції надані АсМАП вивчаються Мінтрансзв’язку України. Нажаль, з невідомих причин, Мінтрансзв»язку не вдалося врегулювати це питання з МВС і використати можливість особистої співпраці двох Міністрів.

12. Забезпечити виконання Угоди між Україною та Європейським Співтовариством про спрощення оформлення віз

Прем’єр-міністр України у протоколі своєї зустрічі з представниками профспілок транспортної галузі та АсМАП України від 25 квітня 2008 року доручила МЗС та Мінтрансзв»язку розпочати переговорний процес з Італією та Німеччиною щодо забезпечення спрощеного візового режиму для українських водіїв.

Будь-яка інформація про виконання відповідних доручень Прем’єр-міністра України та віце-прем»єр-міністра України, до АсМАП України не надходила

13. Вжити термінових заходів щодо впровадження дієвих механізмів контролю якості дизельного пального та стабілізації його ціни.

Прем’єр-міністр України у протоколі своєї зустрічі з представниками профспілок транспортної галузі та АсМАП України від 25 квітня 2008 року доручила вирішення цих питань Мінпаливенерго та Мінекономіки.

Будь-яка інформація про виконання відповідних доручень Прем’єр-міністра України та віце-прем»єр-міністра України, до АсМАП України не надходила

На прохання АсМАП це питання розглянуто на Колегії Держспоживстандарту 26 травня 2008 року.

Крім цього,

У ході зустрічі Прем’єр- Міністра України з представниками профспілок транспортної галузі та АсМАП України від 25.04.2008 піднімалося питання відмінити ліцензійні картки як документи, що практично дублюють ліцензію, та не мають аналогів у країнах Європи та у Росії. До моменту законодавчого вирішення питання відміни ліцензійних карток, прискорити процедуру їх отримання у регіональних підрозділах транспортної інспекції за рахунок друкування бланків та їх видачі безпосередньо на місцях.

На звернення АсМАП України до Держкомпідприємництва України з цих питань були отримані відповіді (листи від 14.01.2008р. №239 та від 04.02.2008р. №893), що їх вирішення залежать від позиції Мінтрансзв’язку України, як головного органу у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у галузі транспорту.

Попередньо, на прохання АсМАП України, питання про відміну ліцензійних карток було включено до Заходів Міністерства транспорту та зв’язку України та АсМАП України щодо вирішення проблемних питань в сфері міжнародних автомобільних перевезень, затверджених наказом Мінтрансзв’язку України від 15.02.2008 року №189.

Головавтотрансінспекцією розроблений проект Закону України “Про внесення змін до ст. 14 Закону України “Про ліцензування певних видів господарської діяльності””, яким запропоновано виключити поняття “ліцензійна картка”, замінивши її на копію ліцензії.

АсМАП України своїм листом від 07.03.2008 року № 4102/5 надала свої пропозиції до Головавтотрансінспекції щодо цього проекту (запропоновано виключити плату за оформлення копій ліцензії для транспортних засобів; дозволити перевізниками самостійно затверджувати копії ліцензій для транспортних засобів).

У своєму зверненні АсМАП України, пропонувала:

- у статті 8 Закону України “Про транспорт” від 10.11.1994р. №232/94-ВР, абзац 3 – виключити;

- у абзаці 2 частини 2 статті 16 Закону України “Про дорожній рух” слова: ”та ліцензійну картку на автомобільний транспортний засіб у разі надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів» - виключити;

- абзац 14 Статті 14 Закону України “Про ліцензування певних видів господарської діяльності” – виключити;

- посилання на ліцензійну картку, що передбачені статтями 1, 6, 9, 19, 20, 39, 46, 48, 53, 60 Закону України “Про автомобільний транспорт” – виключити.

Відповіді на своє звернення АсМАП України не отримала. Позиція Асоціації у законопроекті Головавтотрансінспекції не врахована, оскільки замість оформлення ліцензійної картки вводиться процедура отримання копії ліцензії, що є аналогічною процедурі отримання ліцензійної картки але з стягненням додаткової плати. Таким чином ліцензія отримується на кожний окремий транспортний засіб.

На виконання п.7 рішення спільного засідання розширеної Ради АсМАП України та Страйкового комітету міжнародних автомобільних перевізників України, щодо забезпечення виконання законодавства у частині повернення ПДВ за виконану роботу та надані послуги:

- 12.05.2008 року АсМАП України було направлено лист №8251/8 на ім”я Прем”єр-міністра України Тимошенко Ю.В. в якому наведено попередню інформацію, щодо невідшкодованого учасникам Асоціації ПДВ у визначений законодавством термін.

- Тимошенко Ю.В. по результатам звернення АсМАП України доручила Голові ДПА України Буряку С.В. розглянути порушене питання , надати відповідь та вжити вичерпних заходів щодо його врегулювання відповідно до норм чинного законодавства України.

- 21.05.2008 року відбулась зустріч Президента АсМАП України Костюченко Л.М. та Голови Страйкому Чалого С.І. з Головою ДПА України Буряком С.В. у ході якої керівнику ДПА було передано лист з списками учасників АсМАП України яким не відшкодовано ПДВ у визначений законодавством термін. Голова ДПА завірив , що усі надані матеріали будуть ретельно розглянуті і відповідно до законодавства кошти будуть відшкодовані у найкоротший термін.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis