Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Щодо проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”
 Шановні перевізники !

Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України ініціювала проведення 02.04.2007 року в Державному департаменті автомобільного транспорту робочої зустрічі з питань доопрацювання проекту Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”.

Під час зустрічі було наголошено на тому, що проект базується на положеннях старого наказу Мінтрансу України (“Про затвердження Положення про робочий час і час відпочинку водіїв автотранспортних засобів” вiд 17.01.2002 № 18; зареєстрований у Мін'юсті України вiд 04.02.2002 № 97/6385), який дещо застарів; окремих положеннях Кодексу Законів України “Про працю” та у ряді випадків суперечить міжнародним договорам України (та Директивам ЄС), що може слугувати непорозумінню між перевізниками та контролюючими органами (а при виїзді у подальшому водія за кордон з іноземними контролюючими органами).

Було запропоновано передбачити у тексті положення норму, що “водії, які здійснюють міжнародні автомобільні перевезення повинні відповідати умовам та виконувати вимоги Європейської угоди ЄУТР”.

Наголошено на необхідності приведення ряду пунктів наказу у відповідність до статті ЄУТР, що стосуються часу роботи та відпочинку.

Висловлена думка, що Графік змінності можливо складати тільки при перевезеннях, які мають певну регулярність, а “при нерегулярних пасажирських та вантажних перевезеннях замість графіків змінності можуть застосовуватись правила внутрішнього розпорядку”..

Замість вимоги пред’являти для контролю на території України 15, а у подальшому - 28 тахошайб, що не відповідає ЄУТР, запропоновано розглянути наступний текст: “водії повинні мати реєстраційні листки за поточний тиждень і ті, які використовуються у кількості і термінах (для надання контролюючим органам), визначених ЄУТР”.

Узгоджене питання, що у проекті Положення необхідно затвердити форму документу, який буде надаватись замість тахошайб у разі, коли водій перебував на лікарняному, був у відпустці або з інших причин не керував транспортним засобом.

Прийняте рішення доопрацювати окремі пункти Положення “Про робочий час і час відпочину водіїв транспортних засобів”. Про подальший перебіг подій будемо повідомляти додатково.

Департамент транспортної політики
АсМАП України
Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis