Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
30.05.2025 При оформленні декларації Т1 вибирай АсМАП!    16.06.2025 Шановні перевізники для Ваших послуг TIR-паркінг АсМАП України!    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Вівторок, 1 липня 2025 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
27.06.2025 Щодо запровадження температурних обмежень...    
27.06.2025 Система в’їзду/виїзду ЄС (ЕЕS) зараз не працює...    
20.06.2025 Туреччина. Стосовно завірення довіреностей на керування АТЗ ...    
20.06.2025 Звернення Ради та Ревізійної комісії АсМАП України до учасників Асоціації...    
20.06.2025 Туреччина. Необхідні додаткові документи при першому в’їзді АТЗ або водія....    
12.06.2025 Щодо штрафів за порушення RMPD (gps- сигналу та технічних помилок). Заповнення гугл-форми.    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Делегація АсМАП України прийняла участь в засіданні Ради МСАТ з питань вантажного автомобільного транспорту
 

9 листопада 2006 року в Женеві, Швейцарія, відбулося засідання Ради МСАТ з питань вантажного автомобільного транспорту. Особлива увага делегацією АСМАП України приділялася важливим для України питанням: налагодженню взаємовигідного співробітництва між МСАТ та Секретаріатом МДП з метою покращення ситуації в системі МДП, питання спрощення візового режиму для професійних водіїв - міжнародників, тощо.

Стосовно стану справ у системі МДП виступили Голова Комісії МСАТ з митних питань пан Шрьодер. Президент МСАТ Поль Лареманс надав інформацію про позицію МСАТ з кроків , які були зроблені МСАТ стосовно налагодження взаємовигідного співробітництва між МСАТ та Секретаріатом МДП, а також зачитав резолюцію МСАТ з цього приводу.

Відбулася гостра та жвава дискусія. Переважна більшість делегатів, особливо від асоціацій з Польщі, Франції, Росії, України, Білорусі, Латвії, висловилися за підтримку системи МДП, яка допомагає їх перевізникам з мінімальними витратами часу і коштів виконувати міжнародні автомобільні перевезення із застосуванням книжок МДП, запропонували керівництву МСАТ знайти всі важелі для забезпечення позитивного діалогу з Секретаріатом Конвенції МДП та відділом транспорту Європейської економічної комісії ООН з метою відновлення співробітництва МСАТ та Секретаріату Конвенції МДП і забезпечення нормального функціонування системи МДП.

Учасники засідання детально обговорили проект Резолюції МСАТ стосовно системи МДП, і надали відповідні пропозиції, згідно з якими текст проекту був перероблений секретаріатом і представлений на затвердження Генеральній асамблеї МСАТ.

Стосовно спрощення візового режиму

Президент АсМАП України Костюченко Л.М. подякував МТСА за ініціацію та спів-організацію Тристоронньої зустрічі (відбулася в Женеві, Швейцарія, під егідою Міжнародної організації праці, 23-26 жовтня 2006 року) з трудових та соціальних питань, що випливають з проблем перетину кордонів міжнародними водіями в автомобільному секторі, якій брали участь представники урядів, профспілок та роботодавців, за можливість брати участь в цій зустрічі представнику АсМАП України в складі делегації МСАТ. Він констатував, що вважає це засідання та його результати першим позитивним кроком в розв’язанні проблеми видачі у співпраці з Міжнародної організацією Праці.

А також, Костюченко Л.М. запропонував внести зміни (уточнення) до підпункту ІІІ.1 програми дій Ради на 2007 рік, а саме:

“ - активно сприяти спрощенню видачі віз професійним водіям шляхом розширення співробітництва з Міжнародної організацією праці та іншими міжнародними організаціями, надавати практичну допомогу національним асоціаціям-членам МСАТ”

Пропозиція була прийнята та внесено відповідні зміни до плану роботи.

Крім того, Президент АсМАП України виступив в загальній дискусії з питань мобільності капіталу, яка головним чином ініціювалася професором Шмідтом, Німеччина. Л.Костюченко констатував, що не можна порівнювати умови, що існують в країнах – членах ЄС та країнах Східної Європи, через:

  • різні умови пересування водіїв: для водіїв з ЄС безвізовий режим для українських водіїв – жорсткий візовий режим (наприклад в Посольстві Італії документи затримуються від 45 до 60, а влітку – до 90 днів), який АсМАП України розглядає як технічний бар’єр, за допомогою якого країни ЄС просто обмежують доступ українським перевізникам до ринків ЄС,
  • значний ріст палива, в Україні він становив за рік до 46%, в Європі –значно менше,
  • значна різниця в кваліфікації та умовах оплати праці професійних водіїв в Україні, країнах Східної Європи та ЄС,
  • значна різниця в умовах отримання кредиту, в Україні під 14%, а в ЄС, наприклад, Німеччині – 3%.

З метою вивчення реальної ситуації в країнах Східної Європи, Костюченко Л.М. запросив професора Шмідта відвідати Україну.

Позиція української делегації була підтримана делегатами Казахстану, Російської Федерації.

За результатами участі делегації АсМАП України в засіданні секретаріату АсМАП України надані відповідні доручення.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Стратегічний партнер
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis