Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Субота, 7 грудня 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
05.12.2024 НКЦ АсМАП України. Підвищення кваліфікації керівників, спеціалістів та менеджерів, дія...    
05.12.2024 Щодо витяга про наявність ліцензії англійською мовою!...    
03.12.2024 Німеччина. Зміни щодо використання зимових шин...    
03.12.2024 Стосовно критичності підприємств та бронювання працівників...    
02.12.2024 Інформація про транспортні засоби, допущені і недопущені до участі у конкурсі з розподілу доз...    
29.11.2024 Щодо реєстрації у RMPD транспортних засобів, які ввозяться до України...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
10 листопада 2006 року в Женеві, Швейцарія, відбулося засідання Генеральної асамблеї Міжнародного союзу автомобільного транспорту.
 Системі МДП - жити!

10 листопада 2006 року в Женеві, Швейцарія, відбулося засідання Генеральної асамблеї Міжнародного союзу автомобільного транспорту.

Одним з основних питань, що обговорювалися, було питання стосовно ситуації, яка виникла навколо системи МДП.

Президент МСАТ пан Поль Лареманс у своєму виступі окреслив основні причини конфлікту, який виник між Секретаріатом МДП (Європейська економічна комісія ООН) та МСАТ, запевнив, що ні в якому разі не йде мова про призупинення дії цієї системи. Підкреслив, що він завжди наголошував на труднощах, які виникли, і необхідності забезпечення конкурентоспроможності системи МДП.

Всі учасники Асамблеї у своїх виступах підкреслювали необхідність і важливість системи МДП для забезпечення діяльності національних міжнародних автоперевізників, і тому, необхідно вдатися до любих кроків з метою збереження системи МДП як дієвого міжнародного митного інструменту.

За результатами обговорення одностайно прийнято Резолюцію МСАТ стосовно системи МДП.

Генеральну асамблею відвідав представник Генерального Директорату митної політики Європейської Комісії Європейського Союзу пан Зелінський. У своїй промові пан Зелінський наголосив, що Європейський Союз не має намірів заміняти систему МДП іншою транзитною системою (NCTS) і , не дивлячись на останні негаразди в окремих країнах, буде підтримувати її функціонування як надійної міжнародної гарантійної системи. Але він виказав надію і побажання, щоб система NCTS, яка започаткована в країнах Європейського Союзу, і система МДП плідно співіснували і взаємно доповнювали одна одну.

На уточнююче запитання Президента Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України Л.М.Костюченка стосовно твердження, що система МДП буде і в подальшому надійною та дієздатною гарантійною ланкою, пан Зелінський вдруге запевнив присутніх, що Європейська Комісія не має намірів руйнувати систему МДП і буде всіляко її підтримувати.

Отже, хочемо розвіяти скептичні настрої серед деяких верст українських перевізників і наголосити, що Система МДП буде жити і керівництво МСАТ та його асоціації-члени зроблять для цього все можливе.

Детальна інформація - в звіті про участь делегації АсМАП України в засіданнях Транспортних Рад з вантажного, пасажирського транспорту та Генеральної асамблеї МСАТ.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis