Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Починаючи з 2 серпня 2006 року в Україні набуде чинності Європейська Угода щодо роботи екіпажів транспортних засобів , які виконують міжнардні автомобільні перевезення (ЄУТР)
 Шановні перевізники!

07.09.2005р. Верховна Рада України прийняла Закон України №2819-IV  “Про приєднання України до Європейської Угоди щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР)” текст Угоди з урахуванням 4-х Додатків до неї - додається).

Відповідно до ноти ООН та виходячи з положень ЄУТР (стаття 16 п.5) ця Угода набуде чинності в Україні, починаючи з 2 серпня 2006р.

Секретаріат АсМАП України звертається до міжнародних перевізників з проханням вжити заходи направлені на обладнання транспортних засобів, які виконують міжнародні перевезення пасажирів і вантажів, контрольними пристроями (тахографами), а також акцентувати свою увагу на необхідності безумовного дотримання Статей 5-11 ЄУТР. 

 

Просимо звернути увагу та те, що у відповідності до Закону України “Про внесення змін до Закону України Про автомобільний транспорт” від 23.02.2006р.№3492-IV (стаття 60) до перевізників з 2 серпня 2006р. будуть застосовуватись такі фінансові санкції за:

· порушення режимів праці і відпочину водіями транспортних засобів – у розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

· перевезення пасажирів на маршруті протяжністю понад 500 кілометрів одним водієм - у розмірі 30 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

· управління транспортними засобами при здійсненні міжнародних автомобільних перевезень без контрольних пристроїв (тахографів) реєстрації режимів праці чи відпочинку водіїв транспортних засобів чи вимкненими такими контрольними пристроями  (тахографами) – у розмірі 40 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Також просимо враховувати у роботі те, що у відповідності до пункту 4 Статті 11 Додатку – Контрольний пристрій “На вимогу особи, уповноваженої здійснювати контроль, водій повинен мати можливість надати бланки для записів за поточний тиждень і в будь-якому разі за останній день попереднього тижня, протягом якого він керував транспортним засобом”. Невиконання зазначеної вимоги спричинятиме сплату значних штрафних санкції українськими перевізниками на території України та інших країн.

Додаток: Таблиця обліку часу роботи за кермом і часу відпочинку (виходячи з положень ЄУТР )

 

Департамент транспортної політики
АсМАП України

 

Таблиця обліку часу роботи за кермом і часу відпочинку

Щоденний час за кермом

· норма:

· продовжене:

 

9 годин;

дозволяється до 10 годин два рази на тиждень

Час руху, що дозволяється:

· щотижня:

 

· протягом двох послідовних тижнів:

 

дозволяється до 56 годин,

під час 6 періодів щоденного керування;

90 годин

Максимальний час

безперервного керування

 

4 години 30 хвилин

Зупинки для відпочинку

Тривалість не менше 45 хвилин

або 3 рази як мінімум по 15 хвилин,

або одна зупинка на 30 хвилин і друга -   на 15 хвилин

Щоденний відпочинок (1 водій)

· норма:

 

 

· скорочений:

 

 

 

· розділений на частини:

 

11 безперервних годин протягом кожних 24 години;

 

9 безперервних годин 3 рази на тиждень, з компенсацією відпочинку до кінця наступного тижня;

 

дозволяється: відпочинок продовжується до 12 годин у випадку поділу його на 2 або 3 частині, при цьому одна із частин повинна тривати не менш 8 послідовних годин. Тривалість кожної із частин, що залишилися, не може бути менше 1 години

Щоденний відпочинок (2 водія)

8 безперервних годин протягом 30 годин

Щоденний відпочинок (перевезення залізницею або поромом)

 

У випадку, коли водій, який виконує перевезення вантажів або пасажирів, супроводжує транспортний засіб, який перевозиться на поромі або залізницею, щоденний період відпочинку може перериватися не більше одного разу, якщо виконуються такі вимоги:

– та частина щоденного відпочинку, яка використовується на суші, повинна використовуватись до або після тої частини щоденного періоду відпочинку, яка проводиться на борту порому або потягу;

– період між двома частинами періоду щоденного відпочинку повинен бути якомога коротший і в жодному разі не може перевищувати однієї години до завантаження або після розвантаження, причому митні формальності повинні бути включені до процедури завантаження або розвантаження;

– протягом обох частин періоду відпочинку водій повинен мати доступ до спального місця.

Щоденний період відпочинку, перерваний таким чином, повинен бути збільшений на дві години

Щотижневий відпочинок

· норма

 

· скорочений

 

 

 

 

· особливий випадок: пасажирські або інші перевезення за спец. замовленням

45 послідовних годин, включаючи щоденний відпочинок, після 6 щоденних періодів керування;

 

дозволяється: 36 послідовних годин в місці мешкання водія або за місцем реєстрації автотранспортного засобу, або 24 послідовних годин – у іншому місці; обов’язкова компенсація: одноразове отримання відпочинку до кінця третього тижня, який настає за тижнем, від якого цей час залишився;

 період щотижневого відпочинку може бути відкладений на кінець 12 дня та приєднаний до відпочинку  другого тижня

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis