Головна | Контакти | Корисні лінки
 АСОЦІАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ УКРАЇНИ
19.01.2024  «єЧерга» ЗА і ПРОТИпропонуємо заповнити опитувальник    07.03.2023 Надання перевізникам – учасникам АсМАП України послуги з видачі гарантій Т1    30.11.2022 Шановні перевізники, з урахування можливих відключень електроенергії Заявки на отримання книжок МДП будуть прийматися до 14-00 години    07.04.2022 Наразі видача книжок МДП відбувається за попереднім телефонним запитом    04.02.2022 Доставка книжок МДП кур’єрською службою доставки.    16.03.2020 ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ, ПОВ’ЯЗАНОЇ З КОРОНАВІРУСОМ COVID-19.    14.04.2014 Почни з себе, нe давай хабарів!    
Неділя, 24 листопада 2024 р.
НОВИНИ | ПРО АсМАП | Письмові запити | ЄУТР | КОНКУРСИ | Інформація для вступу
Гарячі новини
22.11.2024 До уваги ліцензіатів! ...    
21.11.2024 Нідерланди. Відновлення прикордонного контролю...    
21.11.2024 Туреччина. Перехід до фази NCTS 5 ...    
20.11.2024 Щодо питань проведення конкурсу та видачі дозвільних документів Європейської Конференції Міні...    
19.11.2024 Про приорітизацію в пунктах пропуску — Албіца (Румунія) - Леушени (Молдова) та Сірет (Румунія...    
18.11.2024 Укртрансбезпека оприлюднила інформацію про ефективність виконання рейсів до всіх країн члені...    
Авторизація
Логін
Пароль
 РеєструватисяЗабули пароль?
Пошук
Опитування
На данний момент немає опитувань
Старі опитування
Звіт про робочий візит делегації АсМАП України, очолюваної Президентом Костюченко Л.М. до Республіки Польща.
 

19 січня 2006 року

Проведена робоча зустріч делегації АсМАП України, очолюваної Президентом Костюченко Л.М. та перевізників Волинсько-Рівненського регіону з представниками Ягодинської митниці на чолі з начальником митниці Кучман В.М. та представниками прикордонної служби на чолі з першим заступником командира Луцького прикордонного загону Аветюк В.С.

 

Обговорювалися проблемні питання уніфікації та прискорення контрольних процедур, зокрема:

  • спільний контроль на кордоні;
  • відкриття безпосередньо в п/п Ягодин консультативного пункту;
  • оформлення консолідованих вантажів;
  • спрощення митних процедур при переміщенні через митний кордон України не підакцизних товарів без оформлення ПП і ПД, за умови застосування процедури МДП;
  • необхідність надання експортних транзитних декларацій;
  • зменшення кількості автомобілів, які підлягають огляду;
  • уникнення дублювання дій внутрішніх митниць і митниць на кордоні
  • встановлення часових нормативів лабораторних досліджень відібраних зразків експортних товарів та інші.

 

Прийнято рішення узагальнити та направити пропозиції щодо вдосконалення системи роботи пунктів пропуску до Держмитслужби України.

Учасники зустрічі надали пропозиції щодо питань для обговорення в рамках робочого візиту делегації АсМАП України до Республіки Польща.

20-25 січня 2006 року

Відбувся робочий візит до Республіки Польща Президента АсМАП України Костюченка Л.М. на чолі делегації у складі: Чалий С.І., голова Ради перевізників-учасників АсМАП України Волинської і Рівненської областей, Устименко В.В., голова Ради перевізників-учасників АсМАП України Львівської та Івано-Франківської областей, Кокот С.О., директор навчально-консультаційного Центру, Медведєва О.К., заступник начальника Департаменту координації перевезень АсМАП України.

В рамках зазначеного візиту делегація АсМАП України зустрілася з перевізниками, які працюють на українському ринку, або зацікавлені у започаткуванні співробітництва з українськими транспортними фірмами. Обговорювалася ситуація на ринку міжнародних перевезень, необхідність створення рівних умов для ведення бізнесу, опрацювання спільної позиції в питаннях формування політики стосовно лімітів на дозволи, обмеження ввезення палива до Польщі та інші.

Польські перевізники підтримали позицію українських перевізників щодо відміни обмеження на безмитне ввезення палива до Польщі (200 л). Українська сторона запропонувала розглянути можливість запровадження дозволів в/з третіх країн. Польські перевізники, в свою чергу, пропонують запровадити бездозвільну систему. Після дискусії Сторони досягли домовленості детально опрацювати це питання, визначити спільну позицію та винести його на розгляд Змішаної українсько-польської комісії з питань автомобільного транспорту.

На думку Сторін спільні погоджені дії АсМАП України та ZMPD сприятимуть прийняттю виважених рішень компетентними органами України і Польщі.

 

 

 

Делегація взяла участь в Конференції на тему „Нові ринки – можливості і небезпека для перевізників на фоні останніх змін в ЄС”.
В рамках конференції проведено переговори з Головним інспектором дорожнього транспорту п. С. Кучмариком, керівником Департаменту надзору Головної інспекції дорожнього транспорту п.Є. Кучманським, Головним інспектором дорожнього транспорту Люблінського воєводства п.З.Манька.

 

Було наголошено, що останнім часом мають місце багато нарікань українських перевізників на упереджене ставлення з боку польських контролюючих органів.

Головний інспектор на автомобільному транспорті п. С.Кучмарик повідомив, що навіть він, міністр, не може вплинути на рішення інспектора, польське право передбачає лише один шлях вирішення спірних питань – подання скарги вищій інстанції. При цьому необхідно витримати термін подання скарги – до 14 діб. Також він порекомендував подавати такі скарги оформлені належним чином на польській, або англійській мові і запевнив, що вживе необхідних заходів для своєчасного і об`єктивного їх розгляду.

Перед представниками Головної інспекції на автомобільному транспорті РП були порушені питання, які виникають в українських перевізників і отримано такі відповіді:

  • підтверджено раніше досягнуті домовленості щодо виконання перевезень автотранспортними засобами вантажопідйомністю до 3,5 тонн або загальною масою до 6 тонн без дозволів (вимагали дозвіл для автомобіля вантажопідйомністю 3,2 тонн і загальною масою 7 тонн);
  • при виконанні перевезень автомобілем ЄВРО-2 по дозволу ЄВРО-1 необхідно мати повний пакет сертифікатів відповідності ЄВРО-2, а не тільки сертифікат заводу (такий підхід, на нашу думку, є нелогічним і, з метою уникнення непорозумінь, нами буде підготовлено письмовий запит);
  • при виконанні перевезень по дозволу ЄВРО-0 автомобілем ЄВРО-1 і вище, при наявності повного пакету сертифікатів відповідності екологічним вимогам необхідно придбати картку оплати доріг для екологічно чистих автомобілів (мали місце вимоги картки оплати доріг для автомобіля ЄВРО-0);
  • необхідно забезпечувати безумовне виконання положень Конвенції ЄУТР щодо режиму праці і відпочинку водія.

В рамках візиту проведено також зустріч з Директором департаменту автомобільних доріг і дорожнього транспорту Міністерства транспорту і будівництва РП п. М. Вронським, та заступником директора у дорожнього бюро (займається дозволами) п.К.Стахль

Сторони обмінялися інформацією щодо стану розвитку автомобільного транспорту.

Посилаючись на статистичні дані, Костюченко Л.М. повідомив, що нами разом з ZMPD вивчається можливість запровадження дозволів в/з третіх країн. Звернув увагу на нерівні умови роботи на ринку міжнародних перевезень польських і українських перевізників. Зокрема, українські перевізники платять за проїзд по польським автодорогам, а польські перевізники в Україні звільненні від аналогічних плат. Польща в порушення Угоди про міжнародне автомобільне сполучення обмежила безмитне ввезення пального 200л.

Повторюються випадки не виконання раніше досягнутих домовленостей щодо права використання універсальних дозволів для здійснення транзитного перевезення в одному напрямку, а потім у зворотному напрямку на підставі нього завантаження на території іншої договірної сторони до країни реєстрації транспортного засобу і навпаки, або до третьої країни за умови проїзду транзитом через країну реєстрації транспорту. 5 січня 2006 року затримано автомобіль, який виконував перевезення за маршрутом Польща-Україна-Естонія. 24.01.06 Люблінською інспекцією затримано автомобіль, який виконував перевезення Польща-Україна –РФ. Висувається вимога надати трьохсторонній дозвіл. Костюченко Л.М. передав відповідні матеріали п. М.Вронському, який доручив п.К.Стахль розібратися в причинах виникнення непорозумінь, провести відповідну роз`яснювальну роботу серед транспортних інспекторів.

П. М.Вронський, з розумінням поставився до порушених проблем, але щодо відміни обмеження на безмитне ввезення палива до Польщі (200 л), то питання може вирішити лише Парламент РП, що є дуже проблематичним.

Костюченко Л.М. наголосив на проблемі, яка виникла у зв`язку з введенням нових бланків дозволів і необхідністю заповнення водієм п.5 дозволу та звернувся з проханням відмінити цю вимогу і повернути сплаченні кошти підприємствам, які через відсутність відповідної інформації понесли збитки, заплативши штрафи.

П.М.Вронський погодився доручити юридичному підрозділу всебічно вивчити це питання і прийняти відповідне рішення. Також він повідомив, що з урахуванням клопотання АсМАП України введення в дію цієї вимоги відкладене до 1 лютого 2006 року.

П.М.Вронський повідомив, що Департамент активно працює над створенням умов для запровадження цифрових тахографів. Звернув увагу, що з травня 2007 року Україна повинна бути готова до контролю цих пристроїв і запропонував провести семінар по цифровим тахографам.

За результатами зустрічі Сторони підтвердили налаштованість на плідну співпрацю.

25 січня проведено повторну зустріч з Головний дорожнім інспектором п. С.Кучмареком.

Костюченко Л.М. знову наголосив на проблемі, яка виникла у зв`язку з введенням нових бланків дозволів і необхідністю заповнення водієм п.5 дозволу та звернувся з проханням відмінити цю вимогу і повернути сплаченні кошти підприємствам, які через відсутність відповідної інформації понесли збитки, заплативши штрафи.

П. С.Кучмарек повідомив, що це питання опрацьовується спільно з Директором доріг і дорожнього транспорту п. М.Вронським, всебічно вивчається і буде прийняти відповідне рішення. Також він повідомив, що з урахуванням клопотання АсМАП України введення в дію цієї вимоги відкладене до 1 лютого 2006 року.

Костюченко Л.М. звернув увагу, що повторюються випадки не виконання раніше досягнутих домовленостей щодо права використання універсальних дозволів для здійснення транзитного перевезення в одному напрямку, а потім у зворотному напрямку на підставі нього завантаження на території іншої договірної сторони до країни реєстрації транспортного засобу і навпаки, або до третьої країни за умови проїзду транзитом через країну реєстрації транспорту. 5 січня 2006 року затримано автомобіль, який виконував перевезення за маршрутом Польща-Україна-Естонія. 24.01.06 Люблінською інспекцією затримано автомобіль, який виконував перевезення Польща-Україна – РФ. Висувається вимога надати трьохсторонній дозвіл. Звернувся з проханням допомогти врегулювати питання, зокрема, щодо затримки 24.01.06 Люблінською інспекцією автомобіля ТОВ “СУСКБ-ТРАНС”, який виконував перевезення Польща-Україна – РФ. Висувається вимога надати трьохсторонній дозвіл. Костюченко Л.М. передав відповідні матеріали. п. С.Кучмарек взяв це питання під особистий контроль.

Українська делегація попросила п.Міністра надати відповідні нормативні документи, якими керується Головна дорожня інспекція.

Отримана згода підготувати пам`ятку для водіїв до березня п.р.

Рекомендуємо до співпраці
www.uts.in.ua
Стратегічний партнер
http://www.asmap.org.ua/nkc/nkc2021.pdf
https://lex-truck.com.ua
http://www.tirepd.org/
www.iru.org/index/transpark-app
www.busandcoach.travel
dalnoboy.com
Copyright © by AsMAP        Powered by Vis-A-Vis