ПРОТОКОЛ
засідання Змішаної
українсько-австрійської комісії
з питань
вантажних автомобільних перевезень,
(22-24 травня 2007 р., м. Львів)
У відповідності
зі статтею 11 Угоди між Міністерством транспорту України
та Федеральним Міністерством
науки і транспорту Республіки Австрія про міжнародні перевезення вантажів, укладеної 13 листопада
1997 року в м. Львів, відбулося чергове засідання Змішаної
українсько-австрійської Комісії з питань вантажних автомобільних перевезень.
Після представлення делегацій, склад яких
додається, сторони прийняли наступний порядок денний:
1. Обмін
статистичними даними торговельно-економічних відносин і міжнародних
автомобільних перевезень між Україною і Австрійською Республікою.
2. Вантажні
перевезення.
· квота дозволів 2007 року;
· попередня квота дозволів 2008
року.
3. Різне.
1. Обмін статистичними даними
торговельно-економічних відносин і міжнародних автомобільних перевезень між
Україною і Австрійською Республікою
Сторони
відзначили позитивну динаміку двостороннього співробітництва між країнами.
Українська
сторона відзначила, що на сьогоднішній день Австрійська Республіка є важливим
торговельно-економічним партнером України в Європі. За даними Держкомстату
України, серед торговельних партнерів України в Європі за підсумками 2006 року,
Австрійська Республіка посіла 9 місце за обсягами двосторонньої торгівлі
товарами та послугами. У 2006 році товарообіг товарами та послугами між
Україною та Австрією досяг 1216,1 млн. дол. США, при чому український експорт
дорівнював 455,6 млн. дол. США і збільшився на 10%, а імпорт австрійських
товарів та послуг – 760,5 млн. дол. США і збільшився на 29,8%.
Австрійська
сторона також навела статистичні дані за 2006 рік: імпорт товарів в Австрію склав 420 млн. євро, експорт збільшився на 40% і
склав 654 млн. євро.
Австрійська
сторона підкреслила важливість здійснення комбінованих перевезень, як
автопоїзду, так і напівпричепу (окремо) і представила нову систему
перевантаження напівпричепів, які не передбачено для завантаження краном.
Вартість
вищевказаних перевезень від пункту Вьоргель до пункту Бренерзее становить в
обидві сторони 79 євро, для сплати готівкою, при сплаті за допомогою карток на
пальне (Schell, TDV,UTA). Відправлення здійснюються 14 разів на день. Здійснення
таких перевезень відбувається без дозволів, на певних під’їздних автошляхах, із наданням заохочувального дозволу.
Детальна
інформація з питань здійснення комбінованих перевезень розміщена на інтернет
сторінці: www.oekombi.at.
Інформація
для виконання перевезень без супроводу (без тягача і водія) розміщена на
інтернет сторінці: www.intercontainer.at.
Австрійська
сторона проінформувала українську сторону щодо майбутнього
підвищення тарифу за проїзд автотранспортним засобом автомагістралями Австрії за один км проїзду.
Українська
і австрійська сторони навели статистичні дані по здійсненню перевезень
автомобільним транспортом. Делегації підкреслили, що наведені дані співпадають.
2. Вантажні перевезення
Враховуючи статистичні дані по використанню дозволів,
українська сторона звернулася з проханням щодо збільшення частки квоти дозволів
для АТЗ категорії Євро 3, а також
впровадження дозволів для АТЗ категорії Євро 4.
Австрійська сторона запропонувала не запроваджувати
новий вид дозволів на 2007 рік, а збільшити квоту дозволів в межах встановлених
видів.
Сторони погодилися щодо використання дозволів для
української сторони в одному напрямку, а для австрійської сторони у двох
напрямках.
Квота дозволів 2007 року
Сторони домовилися встановити на 2007 рік наступну
квоту дозволів:
Для української
сторони: |
200 |
Універсальних дозволів на поїздку вантажних автомобілів
в одному напрямку; |
|
4 300 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів в одному
напрямку категорії Євро-2; |
|
2 000 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів в одному
напрямку категорії Євро-3; |
|
3 200 |
Дозволів на поїздку вантажних автомобілів в одному
напрямку категорії Євро-2, які не передбачають транзиту. |
Для австрійської
сторони: |
100 |
Універсальних дозволів на поїздку вантажних автомобілів
у двох напрямках; |
|
2150 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів у
двох напрямках; категорії Євро-2; |
|
1 000 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів
у двох напрямках; категорії Євро-3; |
|
1600 |
Дозволів на поїздку вантажних автомобілів у двох
напрямках; категорії Євро-2, які не передбачають транзиту. |
Попередня квота дозволів 2008 року
Після дискусії сторони домовилися щодо встановлення
попередньої
квоти дозволів на 2008 рік:
Для української
сторони: |
200 |
Універсальних дозволів на поїздку вантажних автомобілів
в одному напрямку; |
|
3 500 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів в одному
напрямку категорії Євро-2; |
|
3 000 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів в одному
напрямку категорії Євро-3; |
|
3 000 |
Дозволів на поїздку вантажних автомобілів в одному
напрямку категорії Євро-3, які не передбачають транзиту; |
|
300 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів в одному
напрямку категорії Євро-4. |
Для австрійської
сторони: |
100 |
Універсальних дозволів на поїздку вантажних автомобілів
у двох напрямках; |
|
1 750 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів у
двох напрямках; категорії Євро-2; |
|
1 500 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів
у двох напрямках; категорії Євро-3; |
|
1500 |
Дозволів на поїздку вантажних автомобілів у двох
напрямках; категорії Євро-3, які не передбачають транзиту; |
|
150 |
Універсальних
дозволів на поїздку вантажних автомобілів у двох напрямках категорії Євро-4. |
Сторони домовилися розглянути можливість не
використовувати у 2009 році дозволи для АТЗ категорії нижче Євро 3.
Сторони зазначили, що перевезення між Україною і
Австрією здійснюються без проблем.
3. Різне
Українська сторона проінформувала австрійську сторону
щодо застосування Угоди ЄУТР і Постанови ЄС 561/2006 українськими перевізниками
при здійсненні перевезень.
Австрійська сторона прийняла дану інформацію до
відома.
Українська сторона звернулася із проханням щодо
полегшення процедури видачі австрійських віз для українських водіїв.
Українська делегація
звернулася з проханням щодо надання роз`яснення з питання сплати за проїзд по автомагістралям Австрії в залежності від
категорії екологічності АТЗ. Австрійська сторона проінформувала, що даний
порядок буде впроваджено в дію у 2010 році. На запит української сторони
австрійська сторона повідомила, що на автотранспортні засоби з допустимим
рівнем шуму не поширюється загальна заборона проїзду у нічний час. Для цього
потрібно пред’явити відповідний сертифікат.
Українська делегація проінформувала австрійську
делегацію з наступних питань
законодавчої роботи в сфері міжнародних автомобільних перевезень у
2006-2007рр., а саме:
Україна приєдналася у
2006-2007 рр. до наступних міжнародних договорів:
· 28.02.2006р., приєднання України до Угоди про прийняття єдиних умов періодичних технічних оглядів колісних
транспортних засобів і про взаємне визнання таких оглядів від 13.11.1997 р.
· 01.08.2006 року, приєднання України до Конвенції про договір міжнародного перевезення вантажів від 19.05.1956 року ,
із зауваженнями до п. 1.ст. 48.
· 02.04.2007, приєднання України до Угоди про
міжнародні перевезення продуктів, що швидко псуються, та
про спеціальні транспортні засоби, які призначені для таких перевезень, від
01.09.70р.
Австрійська делегація запросила українську делегацію на
наступне засідання Змішаної українсько-австрійської Комісії з питань
автомобільних перевезень в Австрію.
Дата і місце проведення наступного засідання будуть
узгоджені додатково.
Переговори пройшли в дружній та конструктивній атмосфері.
Протокол укладено 24 травня 2007 року у Львові в двох
примірниках українською та німецькою мовами, при цьому обидва примірники мають
однакову юридичну силу.
За українську делегацію Сергій Доброход |
За австрійську делегацію Рейнхард Рентмайстер |