Згідно з Наказом Державного департаменту автомобільного транспорту „Про розподіл, оформлення і видачу дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2006 році” від 26.12.05 № 205 та Порядком розподілу, оформлення і видачі дозволів, які мають обмежені річні квоти, на поїздку по території іноземних держав в 2006 році, був впроваджений попередній розподіл дефіцитних дозволів (італійські (універсальні), угорські (універсальні для АТЗ Євро-2), угорські (універсальні для АТЗ Євро-3), угорські (транзитні для АТЗ Євро-2), угорські (транзитні для АТЗ Євро-3)) на 2006 рік.
У відповідності до зазначеного порядку за результатами роботи в січні – жовтні 2006 року був підготовлений проект перерозподілу дефіцитних дозволів.
При проведенні перерозподілу загальні квоти дефіцитних дозволів у перевізників, які використали менше ніж 83,33 % цих дозволів зменшується до рівня 16,67 % . Перевізникам, які використали більш ніж 83,33 % дозволів, загальна квота збільшується до рівня 16,67 %.
Перерозподіл проводився по італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних (HU420, HU430, HU120, HU130) дозволах у комплекті та по угорських універсальних дозволах (HU120, HU430, HU130) окремо.
Інформація про перевізників, яким повинна бути зменшена квота угорських універсальних дозволів Євро-2 (HU120) та Євро-3 (HU130), до рівня 16,67 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні – жовтні 2006 року знаходиться в Додатку 1. Крім того, перевізникам, які за 10 місяців 2006 року не використали жодного дозволу, квота зазначених дозволів була зменшена до 0. Загальна кількість цих дозволів, що забрана у перевізників до перерозподілу, склала: угорських універсальних дозволів Євро-2 – 576 шт.; угорських універсальних дозволів Євро-3 – 46 шт.
Після того, як був визначений перелік підприємств, що повністтю використали квоту угорських дозволів (Додаток 2), та загальна кількість дозволів яку можна було розподілити, було розподілено дану кількість дозволів за принципом пропорційності та в залежності від встановлених річних квот. Кількість розподілених дозволів за додатком 2 склала:
Згідно наданої ДП „СМАП” інформації після відокремлення квотування італійських дозволів разом з угорськими транзитними та окремо угорських дозволів виникла ситуація, коли у деяких перевізників кількість угорських дозволів зарезервованих під перевезення на Італію, перевищує кількість італійських дозволів. Інформація про перевізників, яким повина бути зменшена кількість угорських дозволів виділених для виконання перевезень на Італію (HU129, HU139, HU429), якщо сума таких угорських дозволів перевищує кількість італійських дозволів наведена у Додатку 3. Кількість вилучених дозволів за цим додатком становить:
Інформація про перевізників, яким повинні бути зменшені квоти італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних (HU429, HU139, HU129) дозволів, до рівня 16,67 % від загальної квоти, за підсумками роботи в січні – жовтні 2006 року знаходиться в Додатку 4. Крім того, перевізникам, які за 10 місяців 2006 року не використали жодного дозволу, квота зазначених дозволів була зменшена до 0. Загальна кількість дозволів, забрана у перевізників до перерозподілу, склала:
Інформація про перевізників, яким повинні бути збільшені квоти італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних дозволів за підсумками роботи в січні-жовтні 2006 року знаходиться у Додатку 5. Оскільки кількість дозволів, яку можна перерозподліти досить мала, тому дані дозволи були розподілені серед перевізників, які використали повністтю свою коту і подали листа про збільшення встановленої квоти.
При цьому потрібно врахувати, що в вересні – жовтні 2006 року були оформлені дозволи в рахунок майбутнього перерозподілу. Кількість цих дозволів, за даними СМАП, склала:
Країна, вид дозволу |
Кількість, шт. |
Італія, універсальний |
527+2 |
Угорщина, універсальний Євро-2 |
353 |
Угорщина, універсальний Євро-3 |
142+2 |
Угорщина, транзитний Євро-2 |
57 |
Також необхідно зауважити, що залишок нерозподілених дозволів італійських універсальних (IT100) та угорських транзитних для АТЗ Євро-2 (HU429) станом на 03.11.2006 року склав:
Країна, вид дозволу |
Кількість, шт. |
Італія, універсальний |
280 |
Угорщина, транзитний Євро-2 |
320 |
Розглянемо остаточні розрахунки:
Італійські універсальні (IT100) = 291 + 280 – 529 = 42.
Таким чином загальна кількість італійських дозволів, яку можна розподілити серед перевізників, склала:
Угорські транзитні Є-2 (HU420) = 6 + 73 + 320 – 57 – 42 – 1(05550) = 299.
Залишок угорських транзитних дозволів для АТЗ Євро-2 (HU420) у кількості 299 шт. пропонуємо залишити у резерві для забезпечення італійських дозволів в разі, додаткового їх надання італіською стороною.
Угорські універсальні Євро-2 (HU120) = 10 + 143 + 576 – 353 – 370 = 6.
Залишок угорських універсальних дозволів для АТЗ Євро-2 (HU120) у кількості 6 шт. був розподілений серед перевізників, які не мали встановленої річної квоти, але подали листи з проханням виділити їм вказані дозволи.
Рег. № |
Назва перевізника |
Наявність рух. складу |
Виділити |
||
АсМАП |
|
Євро2 |
Євро3 |
HU120 |
|
н/а |
МПП "Лиса" |
0 |
3 |
2 |
|
н/а |
ТОВ "Гріматранс" |
2 |
0 |
2 |
|
н/а |
ПП Йовдій Н. М. |
2 |
0 |
2 |
Угорські універсальні Євро-3 (HU130) = 50 + 46 + 66 – 144 – 18 = 0